Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Ilmakko
|
Lähetetty: 05.02.2011 18:03 Viestin aihe: AA TX 200 mk3 vs Weihrauch HW-77 |
|
|
Elikkä kyselisin hieman neuvoa kumpaa suosittelisitte, aa hieman kalliimpi kuin Weihrauch, mutta onko laadulla/tarkkuudella kummoisempaa eroa?
ase tulisi tarkkuusammuntaan ehkä hieman pidemmillekkin matkoille.
päälle tietysti kiikari. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tunajussi Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Ilmakko
|
Lähetetty: 06.02.2011 14:03 Viestin aihe: |
|
|
Vielä v-mach fac jousista, saako näillä tarkkuutta parannettua vai pelkästään lisää tehoa? aa tx 200 mk3 puoleen olen kallistunut. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tunajussi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 06.02.2011 14:54 Viestin aihe: |
|
|
Aseessa on "rakenteellinen" tarkkuus, jota ei mikään jousi paranna. V-mach virityssarjalla saavutetut tarkkuusparannukset johtuvat lähinnä välyksien pienenemisestä, ehkä paremmasta männäntiivisteestä ja paremmasta ohjurista (ohjureista).
Sarjan asennuksen voi ryssiä jos voitelee aseensa kokoonpantaessa väärin, eli laittaa männäntiivisteen etupuolelle voiteluainetta.
Aseen tarkkuus ei siten parane, vaan parantunut tarkkuus on ampumamukavuuden ja oikein rasvattuna tasaisempien lähtönopeuksien ansiota.
Jos ase on jo valmiiksi FAC-versio, niin tehon kasvu voi jäädä minimaaliseksi. Tehon kasvulla ei siten kannata perustella sarjan hankkimista. Sarjan vaihtamisella on enemmänkin vaikutusta ampumamukavuuteen.
16J tehoisesta FAC tehoiseksi muutettuna, tarkkuus voi ja todennäköisesti parantuu suuremman lähtönopeuden ansiosta pidemmille matkoille ja painavemmille luodeille. _________________ http://s246.photobucket.com/home/Tunajussi/allalbums |
|
Takaisin alkuun |
|
|
EeeKoo Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 06.02.2011 20:13 Viestin aihe: |
|
|
Pitkälti makuasioita, mutta maailmalla on jonkinlainen konsensus (poislukien isänmaalliset britit), että Weihrauch on hiukan tarkempi. Samoin mitä minä olen nähnyt, niin saksalaisessa on myös hiukan parempi liipaisu.
Itse olen oman pikku-Weihrauch:n "Rekord" liipasimesta pitänyt, Arm Arms:sta ei ole kokemusta. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tunajussi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 06.02.2011 21:02 Viestin aihe: |
|
|
HW:n liipasin on tehdastekoisena omienkin kokemusten mukaan AA:ta parempi, mutta pienellä tuunaamisella asia hoitunee samalle tasolle.
HW on hieman pelkistetympi tekele muotoilultaan, mutta tarkkuusominaisuuksissa ei jää peränpitäjäksi.
Makuasioita, ja molemmat ovat hyviä, itse melkein pitää kokeilla mikä lopulta on sopivampi. _________________ http://s246.photobucket.com/home/Tunajussi/allalbums |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Ilmakko
|
Lähetetty: 08.02.2011 17:44 Viestin aihe: |
|
|
Mitä eroa on HW-77 ja HW 97K? onko ainoastaan tukki viimeistellympi? olen saanut semmosen käsityksen että kummassakin sisuskalut olisivat samat? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
juhatapio Kanta-asiakas
Liittynyt: 14 Elo 2005 Viestejä: 2803 Paikkakunta: eteläpohjanmaa
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
|