Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
talip Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 02.04.2011 18:22 Viestin aihe: Hiljaista on? |
|
|
Ajattelin joutessani kysellä millä luodeilla IZH-46m ja/ alan miehet ampuu? Itse olen käyttänyt RWS:sän luoteja eri painoisina ja paras on vielä hakusessa. . 14,04 pitäisi tulla Thomas Rikiltä uusi kahva, joten Denis Marscallin tekemä kämmen leveveydeltään 85mm, menee ehkä myyntiin. Uusi 80mm. Kokeilen ensin ampua, ja päätän sitten. Hinta pyyntö 100? Hemmetin hyvää kevättä kaikille. tunajusin sorvia kyllä kadehdin ja kun hän kuvien mukaan osaa sitä vielä käyttää. Nuorempana tuli sorvattua ja tykkäsin siitä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tunajussi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.04.2011 10:04 Viestin aihe: |
|
|
Kiitos, kyllä minulla ja ihan oikealla sorvarilla on vielä jotain eroa
Eikä näitä kiinasorveja niin kannata kadehtia, mutta kun on tullut tuollaiseen investoitua, niin on pakko yrittää tulla toimeen sen kanssa.
Koneistetaan lähelle ja viilataan sopivaksi. Amiksen ja tän päivän välillä on rapiat parikytävuotta ettei juuri tullut sorviin koskettua, joten urakkapalkoile on turha haaveilla meikäläisen sorvausvauhdilla. _________________ http://s246.photobucket.com/home/Tunajussi/allalbums |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|