Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
metsävietti Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 19.05.2005 11:14 Viestin aihe: Dead Fowl Trainer |
|
|
Kuinka moni on käyttänyt tätä "kuollutta" sorsaa koiran koulutuksessa ja millä menestyksellä?Mitä noin yleensäkin olette käyttäneet,siipiä,dameja,hajutiivisteitä..? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
metsävietti Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 24.05.2005 12:09 Viestin aihe: |
|
|
mä ny tilasi sellasen sorsan Käyttökoirista,maksaa 18e.saas nähä miten hyvi se sit toimii koulutuksessa.tiasin myös vesi/maa dummyn 8e ja koiran huomioliivin mua ei sais päästää tollasil shoppailu sivuil |
|
Takaisin alkuun |
|
|
minna Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 25.05.2005 19:45 Viestin aihe: |
|
|
Eipä ole tullut kokeiltua, kun pakastimesta otettua tai tuoretta sorsaa, mutta kiitti vinkistä, nyt tietää että tollasia on olemassa. Täytynee tilata sillä pakastin on jo tyhjä
Ollaan welshien harjoituksissa käytetty myös ihan riistapukkia, damia, mutta siivet meillä tahtoo mennä jostain syystä parempiin suihin
Riistapukkia olen pitänyt ihan hyvänä nuorelle koiralle, mutta nyt taidan hipsiä sinne käyttökoirien sivuille ja katsoa mitähän sieltä sitten meille löytyisi |
|
Takaisin alkuun |
|
|
RaDeK69 Kanta-asiakas
Liittynyt: 12 Lok 2004 Viestejä: 1256 Paikkakunta: Jyväskylän lähellä
|
Lähetetty: 26.05.2005 10:26 Viestin aihe: |
|
|
Lokkeja minä olen käyttänyt . _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|