Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
palakehet
|
Lähetetty: 04.10.2012 12:21 Viestin aihe: |
|
|
Käsittääkseni maanomistaja ja maan vuokrannut seura voivat kumpikin myöntää luvan metsästää alueella, ellei vuokrasopimuksessa ole asiasta muuta sovittu tai maanomistaja ole luopunut kokonaan metsästysoikeudesta maallaan.
Laki sallii myös vuokrasopimuksen purkamisen, esim. jos paikalliset alkavat kadehtimaan jäniksenpyyntiä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
LG1 Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tönöttäjä Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
steppe Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.10.2012 17:04 Viestin aihe: |
|
|
fygy kirjoitti: | steppe kirjoitti: | Sukulaisten mailla ja tuttujen mailla on mulla oikeus käydä metillä. Siellä ne on sen niemen melkein kärjessä, ei kuitenkaan ihan terävimmässä. |
Eikösse ole sillee jos sukulaiset vuokrsnnu maat seuralle metsästys oikeus on sillon mettästys seuralla ja tarvisit niiltä luvan vaikka onki sukulaisies maita.... |
Mitenkään tässä sen enempää asiasta käy vatvomaan, mutta minulla on luvat metsästää siellä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Känkkäränkkä Kanta-asiakas
Liittynyt: 06 Lok 2011 Viestejä: 110 Paikkakunta: Pohjois-savo
|
Lähetetty: 11.10.2012 18:28 Viestin aihe: |
|
|
Taidan kopaista itsekin onnea.
Mulla olisi Suonenjoella ja Vehmersalmella maita metsästellä. Tykkäisin todella paljon tehdä muutaman jänöreissun syksyynsä. Jos sattuisi olemaan kiinnostuneita koiramiehiä niin ilmoittakaa privana. _________________ Elä ammu, se on kaakana! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
steppe Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 22.10.2012 19:25 Viestin aihe: |
|
|
Onko Känkkäränkkä löytänä kaveria jänöjussimetälle? |
|
Takaisin alkuun |