Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
tetri Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
vasuri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 14.03.2013 13:26 Viestin aihe: |
|
|
Tästä jos tulee hitti, niin ei hyvä heilu. Pilasi mun päiväni, iltapäivän uusinnassa vaihdoin kanavaa. En suosittele kuuntelemaan. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
HaM] Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 14.03.2013 14:16 Viestin aihe: |
|
|
Olihan tuo taas aika kantaa ottava ainakin minun korvaan... Tehtiin metsästäjästä humalassa toikkaroiva perheentappaja, eikä kovin humoristiseen sävyyn.. Kerrassaan mahtavaa, prkl. Nyt sais minun puolesta Ismo Alanko sielunveljiensä kanssa työntää vaikka sen peltirummun anaaliinsa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Larsen Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 14.03.2013 17:19 Viestin aihe: |
|
|
Joka vuosikymmenellä on taiteilijoiden keskuudessa omat pop-juttunsa. Tällä hetkellä se on asevastaisuus, susien luvanvarainen metsästys ja turkistarhaus. Ennen vastustettiin Yhdysvaltoja, markkinavoimia, veteraaneja, Israelin miehitystoimia, rajojen valvontaa jne.. Ei pidä provosoitua kun provosoidaan. Pitää vaan harrastaa aktiivisesti ja mainostaa kuuluvasti omaa hienoa harrastusta ampumaurheilun ja metsästyksen parissa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Peto Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 10297 Paikkakunta: Tre/P-pohjanmaa.
|
Lähetetty: 14.03.2013 19:52 Viestin aihe: |
|
|
Mun mielestä se on ihan hyvä biisi. Surullinen tarina, mutta en mä näkis mitään yleistystä, että kaikki metsästäjät on perheen surmaajia.
Jos joku koettaa tollasta yleistystä esittää, niin ei taida löytyä mitään faktoja ajatuksen tueksi.
Antaa Ismon soittaa ja laulaa, senhän se osaa. Silläkin on oikeus mielipiteeseensä.
Nehän on kun persereiäit, jokaisella on. _________________ Vaikka muu häviää, niin metsästys jää. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Lyrurus Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 14.03.2013 20:08 Viestin aihe: |
|
|
Kuunnelkaahan myös haastattelu, missä ko. populaarimuusikko selittelee biisiään. Populaarimuusikon mukaan se on yhteiskuntakriittinen mm. tässä mielessä:
"... pitääkö tosiaan joka kodissa olla ampuma-aseita, mistä jokainen saa ne käsiinsä, vai pitäisikö ne kerätä lukkojen taakse, mistä harrastajat voisivat hakea ne kun lähtevät harrastamaan ..." (tai jotain tällaista).
Siinä on heti pari virhettä. Aseet ovat kotona lukkojen takana ja metsästys ei ole harrastus, vaan ruoan hankkimista suoraan luonnosta. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Peto Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 10297 Paikkakunta: Tre/P-pohjanmaa.
|
Lähetetty: 14.03.2013 20:15 Viestin aihe: |
|
|
Lyrurus kirjoitti: | "... pitääkö tosiaan joka kodissa olla ampuma-aseita, mistä jokainen saa ne käsiinsä, vai pitäisikö ne kerätä lukkojen taakse, mistä harrastajat voisivat hakea ne kun lähtevät harrastamaan ..." |
Kyllähän maailmaan puhetta mahtuu. Onhan tuostakin aseitten keräämisestä huudeltu maailman sivu,
vaan ei tule käytännössä onnistumaan koskaan. _________________ Vaikka muu häviää, niin metsästys jää. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Koukkupolovi Kanta-asiakas
Liittynyt: 20 Jou 2004 Viestejä: 6824 Paikkakunta: Kainuu-Koillismaa
|
Lähetetty: 19.03.2013 00:21 Viestin aihe: |
|
|
"Taiteilijat ovat maksakirroosiin, keuhkosyöpään ja huumeiden yliannostuksiin pääsääntöisesti alle 60 vuoden iässä kuolevia vapisevia ihmisraunioita"- lausuma ei heitä kovin imarrelle, eikä sitä saa ääneen sanoa, vaikka väitteessä on totta toinen puoli? _________________ Hoc iam omni varietate caret. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|