Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
jellona/SKB Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 18.07.2013 19:26 Viestin aihe: |
|
|
Wikke,
Ero195/65/15 ja 205/70/15 välillä on 33 milliä, puolet siitä on korotusta.
Nii joo ocu on huonontien paketilla ja 205/70/15 renkailla 18, 5 cm maavaraa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Berkele Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 18.07.2013 23:05 Viestin aihe: |
|
|
Pohjola kirjoitti: | no alkaa olla tilan puutetta |
No sitä ei tiedä muuten, kuin kokeilemalla tai kyselemällä. Suurimmat hinkkaamatta sisään menevät kannattaa olla ehdottomasti. Saattaa se pari senttiä lisää olla erona öljypohjan rikkoutumisen ja matkan jatkumisen välillä.
Ulkomaisilta foorumeilta löytyy hyvin tietoa minkäkokoiset renkaat menee mihinkin autoon alle. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Wikke Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.07.2013 08:34 Viestin aihe: |
|
|
jellona/SKB kirjoitti: | Wikke,
Ero195/65/15 ja 205/70/15 välillä on 33 milliä, puolet siitä on korotusta. |
Juuh, niin on. Laskin puoliskon ja silti jaoin sen vielä.
Menee se AT kuvio oitis tukkoon kun näkeekin savea. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jpgrohn Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 22.07.2013 16:31 Viestin aihe: |
|
|
Citroen Berlingo on käytännöllinen auto metsästyshommiin. Maavarakin on hyvä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
kassara Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 25.07.2013 23:39 Viestin aihe: |
|
|
astalo kirjoitti: | 9000 Saabeissa on melko hyvä maavara. |
8v kokemuksella tiedetään!
Astalo, tarjoon sulle Tanelissa tuopit kun tuon lausuman julkesit päästää
No, kun se on vakio kampe eikä mikkää nuorten miesten madallettu Aero
minä oon semmosella päässy mihin oon tarvinnu ja sitte kun on loppunu
pelivara, lopun oon kävelly. Järjen käyttö siis suotakoon tässäkin.
Kertaakaan en ole kolauttanu pohjaa ja näitä saa satasilla ja toista tonnilla
voi löytää helmen, maasturit tottakai painii eri luokassa.
Syönti tien päällä 8 ja kylillä 10-12 satkulla, ihan miten viittii bemaripoikia
kiusata lamppulähdöissä, no, enhän minä, mut ku ne poijjaat
Lattianvaluhiekat ajoin mökille Muuli 970XL Pro perässä kaikki ja eipä tuo
siellä jos juuri tuntunu, kuiten piti viime syksynä kytkinpaketti vaihtaa 340tkm jälkeen, mutta vielä kannatti, ja leimaa taas riittää..eikä lopu
henkilöautoksi tila kesken, tämmösellä minä ja ei paha jos ei oo ruottinruttoa koslan suhteen. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Leafs Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 26.07.2013 23:13 Viestin aihe: |
|
|
Kaikki omaansa kehuu, mulla ei ole ku näitä paskoja.. _________________ Blithering idiot |
|
Takaisin alkuun |
|
|
vilokas Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 07.08.2013 09:39 Viestin aihe: |
|
|
vilokas kirjoitti: | Minä ostin tuossa viikko sitten -07 mallin (käyttöönotto 11/06) 4x4 Octavian, korotettu maavara eli ns.huonontienpaketti oli laitettu uutena mutta metallinen pohjapanssari ei kuulemma niihin aikoihin kuulunut tuohon pakettiin. Muovinen rimpula tuolla nyt näyttää olevan. Tiedoksi muillekkin jotka tuon ikäluokan Skoodia ostattelevat.
Tinkasin tietysti panssarin hinnan pyynnistä pois (vähän enemmänkin) ja tilasin sellaisen Slamitilta. Hintaa panssarilla rahteineen n.380€. Onhan tuolla hintaa mutta toisaalta öljypohjaremontti taitaa kustantaa moninkertaisesti. Ja tuon pitäis sitten olla sitä alkuperäistä vastaava eli neljän millin peltiä, kun tarvikkeena myytävät ovat yleisesti "vain" 2mm:n paksuisia.
Onko kukaan tuollaista Slamitin pakettia asentanut? Paketissa pitäis kyllä olla kaikki tukiraudat ruuveineen ja muttereineen mukana, mutta joutuneeko sitten kuinka paljon työstämään jää nähtäväksi.. Toimitusaika 2-3 viikkoa.
Muutenhan tuo jämäkämpi alustaratkaisu tuntuu oikeinkin mukavalta. |
Nyt pitkällisen odottelun jälkeen Slamit saa tänään laitettua tuon tilaamani pohjapanssarin matkahuollon kyytiin..vajaa pari kuukautta oli toimitusaika.
Lisäksi panssarin materiaali oli muuttunut komposiitiksi, metallista ei kuulemma ole saatavilla. Saa nähdä sitten minkälainen rimpula sieltä tulee. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
-Teemu- Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.08.2013 10:06 Viestin aihe: |
|
|
vilokas kirjoitti: | vilokas kirjoitti: | Minä ostin tuossa viikko sitten -07 mallin (käyttöönotto 11/06) 4x4 Octavian, korotettu maavara eli ns.huonontienpaketti oli laitettu uutena mutta metallinen pohjapanssari ei kuulemma niihin aikoihin kuulunut tuohon pakettiin. Muovinen rimpula tuolla nyt näyttää olevan. Tiedoksi muillekkin jotka tuon ikäluokan Skoodia ostattelevat.
Tinkasin tietysti panssarin hinnan pyynnistä pois (vähän enemmänkin) ja tilasin sellaisen Slamitilta. Hintaa panssarilla rahteineen n.380€. Onhan tuolla hintaa mutta toisaalta öljypohjaremontti taitaa kustantaa moninkertaisesti. Ja tuon pitäis sitten olla sitä alkuperäistä vastaava eli neljän millin peltiä, kun tarvikkeena myytävät ovat yleisesti "vain" 2mm:n paksuisia.
Onko kukaan tuollaista Slamitin pakettia asentanut? Paketissa pitäis kyllä olla kaikki tukiraudat ruuveineen ja muttereineen mukana, mutta joutuneeko sitten kuinka paljon työstämään jää nähtäväksi.. Toimitusaika 2-3 viikkoa.
Muutenhan tuo jämäkämpi alustaratkaisu tuntuu oikeinkin mukavalta. |
Nyt pitkällisen odottelun jälkeen Slamit saa tänään laitettua tuon tilaamani pohjapanssarin matkahuollon kyytiin..vajaa pari kuukautta oli toimitusaika.
Lisäksi panssarin materiaali oli muuttunut komposiitiksi, metallista ei kuulemma ole saatavilla. Saa nähdä sitten minkälainen rimpula sieltä tulee. |
Kyllä meikäläisen -07 ocussa ainakin on tehdasasenteinen metallipanssari. Oisko noilla main sit tullu muutoksia, kun tuossa on käyttöön otto -07 puolella |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 07.08.2013 16:30 Viestin aihe: |
|
|
-Kyllä meikäläisen -07 ocussa ainakin on tehdasasenteinen metallipanssari. Oisko noilla main sit tullu muutoksia, kun tuossa on käyttöön otto -07 puolella-
Tämäpä olikin kuulemma ensimmäinen komposiittinen mitä ovat myyneet, olivat itsekkin ihmetelleet kun osanumerokin oli vaihtunut. Käsittääkseni noita metallisia ei saa enää alkuperäisvaraosana vaan vanhempiinkin panssarit valmistetaan nykyisin tuosta kompostista..
Tarvikkeena noita tietysti saa edelleen myös metallisia. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Lapinpoika Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 08.08.2013 13:56 Viestin aihe: |
|
|
Nissan almera vm 96-99 halpa ja kestävä auto. Menty niin huonoja teitä minne monella muulla etuvetosella ei puhettakaan. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
iivariiso Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 09.08.2013 11:22 Viestin aihe: |
|
|
Onko kellään tietoa saako Toyotan urban cruiseriin korotussarjaa? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Raatokärpänen Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 09.08.2013 13:09 Viestin aihe: |
|
|
Kun ajosta 80% maanteillä eikä kahta autoa halua pitää, niin valinta on sitimaasturi.
Suuremmalla (>16cm) maavaralla ja nelikolla pääsee huonoilla teillä ihan riittävästi, ero perusetuvetoiseen kansanautoon on selkeä.
Matkat metsästysmaille kuitenkin paikoin pitkähköt, eikä niitä halua millään isolla maasturilla saati lava-autolla jurrata. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jellona/SKB Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 12.08.2013 15:03 Viestin aihe: |
|
|
Dhl toi tänään 205/70/15 Yokohama outlandar at—renkaat. Katsotaan jos saisi loppuviikosta octavian alle. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jarski Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 12.08.2013 16:31 Viestin aihe: |
|
|
Raatokärpänen kirjoitti: | Kun ajosta 80% maanteillä eikä kahta autoa halua pitää, niin valinta on sitimaasturi.
Suuremmalla (>16cm) maavaralla ja nelikolla pääsee huonoilla teillä ihan riittävästi, ero perusetuvetoiseen kansanautoon on selkeä.
Matkat metsästysmaille kuitenkin paikoin pitkähköt, eikä niitä halua millään isolla maasturilla saati lava-autolla jurrata. |
Aamen! Minä ajattelen samoin joskin nykyiset maasturit ja lava-autot hyviä ajettavia tiellä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 12.08.2013 19:09 Viestin aihe: |
|
|
jellona/SKB kirjoitti: | Dhl toi tänään 205/70/15 Yokohama outlandar at—renkaat. Katsotaan jos saisi loppuviikosta octavian alle. |
Minkälaisille vanteille nuo meinasit laittaa, aivanko perus originaali aluille?
Kiinnostaa tosiaan tuo sun rengasprojekti kun olen itse ajatellut ihan samanlaisia renkaita noille orig. aluille. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|