Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Jälkikoira Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 31.01.2016 10:24 Viestin aihe: Kiväärintukin teettäminen ja hinnoittelu? |
|
|
Tietäisittekö asepuusepän, joka tekisi kiväärin tukin alusta loppuun, puiden hankkimisesta pintakäsittelyyn ja tukin petaukseen? Ei tarvitse olla edes mikään täyspäiväinen ammattilainen, kunhan toimitusaika olisi kohtuullinen?
Mikä olisi nykyään kohtuullinen markkinahinta työlle ja (tavallisen laadukkaalle) pähkinäpuulle, mikäli työ ja materiaali hinnoittellaan erikseen? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Ile__ Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 31.01.2016 12:00 Viestin aihe: |
|
|
Itsekin aion teettää ainakin kaksi tukkia, niin jään mielenkiinnolla odottamaan vastauksia. Aikoinaan 2012 Lauronen teki alle 600 euroon laminaatti peukalonreikä ratatukin pedattuna, öljyttynä, karhennuksineen ja kiskoineen, olin erittäin tyytyväinen hinta/laatu suhteeseen.
Normi edullinen pähkinäpuun pala on noin 150e, pariviikkoa sitten kuultuna eräältä forumilaiselta. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
TolkullinenMuheltaja Kanta-asiakas
Liittynyt: 12 Mar 2009 Viestejä: 969 Paikkakunta: P-pohjanmaan
|
Lähetetty: 31.01.2016 12:10 Viestin aihe: |
|
|
Iissä Kimmo Hand olisi minun valinta. Pysyy luvatussa aikataulussa ja tekee asiakkaan halutessa tukin täysin valmiiksi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tiger Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 31.01.2016 13:33 Viestin aihe: |
|
|
Johansson Mauri. Simossa. Itelle ei oo tehny, mutta oon käyny tukkeja käpistelemässä ja jälki on kohtuullista. En muista oliko tuolla pähkinäpuuta, mutta laminaatteja ainakin montaa sorttia ja valmiita malleja hyllyssä. Yhteystiedot löytyy kuuklella. Kaippa tuo hinnoista ja materiaaleista kertoo kun soittaa ja kysyy. _________________ Syön ammuttua lihaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Turisti Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
9.3x622 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 31.01.2016 14:40 Viestin aihe: |
|
|
www.asekorjaamokuhmo.fi _________________ Polku on kulkijaansa viisaampi. !&%¤# määrä on vakio. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|