Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
vekev Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 01.02.2019 08:19 Viestin aihe: |
|
|
sakolla kirjoitti: | RiUDE kirjoitti: | no sillä miekin ne oon ampunu. siulla on ollu väärä kuula syötävälle riistalle. v-max? |
Sakon 8g Gamehead | Pienille riistoille tuo on tuho paukku, ammu isompia elukoita sillä jos riistaksi haluut. 8g FMJ jos jäniksiä lätkit. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
olavikuulapää Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 15.02.2019 13:16 Viestin aihe: |
|
|
Keli kun kävi plussan puolella, niin alkoi rusakon kuvia tulemaan ruokinnalta.
Onko muilla ollut kuinka liikennettä? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
vekev Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 15.02.2019 13:31 Viestin aihe: |
|
|
Ei muuta kuin pataan, hyvää herkkua. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
JokuUkko Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 15.02.2019 14:06 Viestin aihe: |
|
|
Kahdella viimeisellä kauriskytiksellä on tullu kolme rusakkoa syömään. Oispa pakkasessa tilaa vielä... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
vekev Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 15.02.2019 14:07 Viestin aihe: |
|
|
JokuUkko kirjoitti: | Kahdella viimeisellä kauriskytiksellä on tullu kolme rusakkoa syömään. Oispa pakkasessa tilaa vielä... | vie mun tädille turussa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
JokuUkko Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 15.02.2019 14:41 Viestin aihe: |
|
|
vekev kirjoitti: | JokuUkko kirjoitti: | Kahdella viimeisellä kauriskytiksellä on tullu kolme rusakkoa syömään. Oispa pakkasessa tilaa vielä... | vie mun tädille turussa. |
En tiiä, uskaltaako. Jos on yhtä hurja ku sinä ni panee mutki pataan... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
valmet 412s Kanta-asiakas
Liittynyt: 13 Maa 2004 Viestejä: 17063 Paikkakunta: pohjois-stakunta
|
Lähetetty: 15.02.2019 15:20 Viestin aihe: |
|
|
JokuUkko kirjoitti: | vekev kirjoitti: | JokuUkko kirjoitti: | Kahdella viimeisellä kauriskytiksellä on tullu kolme rusakkoa syömään. Oispa pakkasessa tilaa vielä... | vie mun tädille turussa. |
En tiiä, uskaltaako. Jos on yhtä hurja ku sinä ni panee mutki pataan... |
Täytys jaksaa mennä istumaan, lämpöä ja tuulta, liekö hyvä keli? _________________ Varisjahdin veteraani... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
vekev Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 15.02.2019 16:26 Viestin aihe: |
|
|
JokuUkko kirjoitti: | vekev kirjoitti: | JokuUkko kirjoitti: | Kahdella viimeisellä kauriskytiksellä on tullu kolme rusakkoa syömään. Oispa pakkasessa tilaa vielä... | vie mun tädille turussa. |
En tiiä, uskaltaako. Jos on yhtä hurja ku sinä ni panee mutki pataan... | No se vasta hurja, jos mut ojennukseen laitto aikoinaan. Kiltti se on, 70v eukko. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
EgorZ Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 19.02.2019 23:55 Viestin aihe: |
|
|
Jos jonkun alueelta löytyy syysrapsipelto, niin käykää tsekkaamassa se. Itse kävin tuollaisella pellolla, kooltaan 1,5ha jolla samanaikaisesti oli 17 rusakkoa. !! Kaveri oli nähnyt samaisella pellolla 22rusakkoa yhtä aikaa. 45min istuin .17hmr:n kanssa ja kolme rusakkoa ammuin, enempää en kehdannut. Niitä olisi ampunut varmaan kolminkertaisen määrän, mutta ajattelin, että joku muukin voisi olla siihen paikkaan menossa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 20.02.2019 08:05 Viestin aihe: |
|
|
Millä kuulalla ammuit?
Eilen parituntia istuin, ei mainintoja. Hankea ei ollut niin liekö rajoittava tekiä. _________________ Varisjahdin veteraani... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kalmisto Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 22.02.2019 08:52 Viestin aihe: |
|
|
Kolme rusakkoa eilen kyttäämällä. Aikaisin olivat liikkellä, kun valoisalla tuli pari ekaa, noin 18.20. Sitten vaihdoin paikkaa ja ammuin vielä yhden klo 20.30. Aseena Quad HB 22wmr ja kuulana v-max. Olen kyllä ihastunut kyseiseen yhdistelmään. Houmeri piippu on vielä harkinnassa, mutta kun tuokin toimii hyvin, niin raaskiiko sitä... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 22.02.2019 12:11 Viestin aihe: |
|
|
Et kusekaan wmr päin enää jos hmr ostat. On se niin mukava.
Eilen 2 eri rusakkoa hollilla mutta en laukausta kumpaankaan ehtiny saamaan... Tänään uudestaan. _________________ Varisjahdin veteraani... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
viisasverneri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 22.02.2019 20:57 Viestin aihe: |
|
|
Aamutupakilla ollessani huomasin jäniksen vajaan viidentoista metrin päässä itsestäni. Kauanko lie minua kytännyt. Siinä loppusauhuja vedellessäni mietin, että ei onneksi ollut asetta mukana. Jäniksellä siis. Niin hyvin se tosin kyttäsi, että ei laukauskaan sen päätteeksi väärin olisi ollut. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
vekev Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 22.02.2019 22:35 Viestin aihe: |
|
|
viisasverneri kirjoitti: | Aamutupakilla ollessani huomasin jäniksen vajaan viidentoista metrin päässä itsestäni. Kauanko lie minua kytännyt. Siinä loppusauhuja vedellessäni mietin, että ei onneksi ollut asetta mukana. Jäniksellä siis. Niin hyvin se tosin kyttäsi, että ei laukauskaan sen päätteeksi väärin olisi ollut. | Oisit maistunu röökille, se ei halunnu olla passiivi maistelija. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
viisasverneri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 22.02.2019 23:40 Viestin aihe: |
|
|
vekev kirjoitti: | viisasverneri kirjoitti: | Aamutupakilla ollessani huomasin jäniksen vajaan viidentoista metrin päässä itsestäni. Kauanko lie minua kytännyt. Siinä loppusauhuja vedellessäni mietin, että ei onneksi ollut asetta mukana. Jäniksellä siis. Niin hyvin se tosin kyttäsi, että ei laukauskaan sen päätteeksi väärin olisi ollut. | Oisit maistunu röökille, se ei halunnu olla passiivi maistelija. |
Mutta komean trofeen olisi saanut. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|