Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Jyräys Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 15.04.2020 21:05 Viestin aihe: |
|
|
Olen hieromassa kauppaa piipusta ja lukosta saksassa. Minulla on jo siis kivääri mihin ne tulevat ja kaliiperi pysyy samana. Ei kai minun tarvii hakea ostolupaa kun kotimaassa menisi ilmoituksella? Tuontilupa ilmeisesti olisi ainoa mitä pitää hakea? _________________ Save a tree - eat a beaver |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Maisteri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 15.04.2020 23:23 Viestin aihe: |
|
|
Näin kuvittelisin tapahtuvan. Varmempi silti soittaa paikalliselle laitokselle ja kysyä.
Saksan pää, ellei nyt vuodenvaihteen tienoilla ja jälkeen ole kovasti joku muuttunut pitäisi mennä passikopiolla ja eu tuontiluvalla. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jyräys Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 16.04.2020 00:10 Viestin aihe: |
|
|
Juu aika on varattu laitokselle. Pitää katsoa mitä meinaavat _________________ Save a tree - eat a beaver |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jussi72 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 18.04.2020 19:23 Viestin aihe: |
|
|
Jyräys kirjoitti: | Juu aika on varattu laitokselle. Pitää katsoa mitä meinaavat |
Toivottavasti varasit johonkin isommalle asemalle, niissä voi hyvällä tuurilla löytyä joku, joka voi asiasta jotain tietääkin. Pienemmästä laitoksesta on itsellä ainakin melko hyytävä kokemus, kun ihan yksinkertaista aseen osan ilmoitusasiaa kanslian tytöt ja asevastaava googlettelivat ja soittelivat melkein tunnin, ja siltikin meinasi mennä ihan metsään. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Voitt0 Kanta-asiakas
Liittynyt: 24 Kes 2013 Viestejä: 1205 Paikkakunta: Keski-Suomi
|
Lähetetty: 18.04.2020 19:43 Viestin aihe: |
|
|
Joo, noinhan se menee tai meni ainakin aikoinaan, mutta kysymys; millä keinoin menasit kuljetuksen järjestää? Kyselin usean huolitsijan läpi eikä kukaan kuljeta edes aseen osia kun piipun meinasin Saksasta ostaa eikä myyjä arvannut "varaosana" lähettää?? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|