Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Pohjola Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.11.2022 09:47 Viestin aihe: |
|
|
Sellaista ei ole missä ei onnistu...mut kuin vaan |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Weis Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 20.11.2022 11:02 Viestin aihe: |
|
|
M…
Viimeinen muokkaaja, Weis pvm 28.12.2022 17:02, muokattu 1 kertaa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Pohjola Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.11.2022 18:28 Viestin aihe: |
|
|
eipä tarvi piipulle rakennella, parillakympillä saa vaikka 11 kiilaan pintacy kiskoa...
kuvassa BR heitto ja oma teko palkki houmeriin 11 kiilaan ja optilokin silmiä valinnaisia paikkoja
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Weis Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 21.11.2022 08:44 Viestin aihe: |
|
|
Ihan toimivan näköinen ratkaisu tuo. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
late2 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 21.11.2022 09:26 Viestin aihe: |
|
|
Noita taittoperäsysteemejä on tarjolla kaupallisesti, ovat Suomessakin suosittuja kun nuo minimimitat järkeistettiin, puolet toiminta-ampujista haluaa pyssyynsä taittoperän. Tietysti pääosin järjettömän kalliita, kun ovat taktisia. Varmaankin järkevä olisi tosiaan virittää jokin lätkä tuohon aseen puolen tynkään ja siihen sitten taittomekanismi, vanhalla perällä tai uudella. Esim. tuossa ei ole ihan järjettömän hintainen https://www.knsprecisioninc.com/product/galil-ace-skeleton-stock-w-folding-mechanism-stock-adapter/ Saatavuudesta Suomeen mulla ei ole tietoa. toiminta-ampuja.fi keskustelupalstalla noista on jossain osiossa juttua, ehkä vinkkejä eri tuotteista ja ostopaikoista.
Noita "venytyskiskoja" on kaupallisestikin tarjolla, mun metallityöosaaminen rajoittuu dremeliin ja kemppiliilmakoneella räkimiseen niin suosin valmiita. Mulla tarve on picatinnyn korotus ja jatkaminen, käytössä olevat kiskot on hahnin scout raileja tai jotain A.R.M.S:n tuotteita, esim. https://www.firearmsunknown.com/arms-38-ex-swan-sleeve.html (joskin mulla on ilman tuota takatähtäintä). A.R.M.S. käyttää termiä "joutsenkaula", ei ole vaikea arvata miksi. Tuollainen tuo pelivaraa erilaisten kiikareiden asennukseen. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|