Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kumpi ministeriö? |
Maa- ja Metsätalousministeriö |
|
76% |
[ 40 ] |
Ympäristöministeriö |
|
1% |
[ 1 ] |
Jokin muu ministeriö |
|
3% |
[ 2 ] |
Hällä väliä, ei kuulu mulle |
|
17% |
[ 9 ] |
|
Ääniä yhteensä : 52 |
|
Kirjoittaja |
Viesti |
Puuhapete Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Kes 2004 Viestejä: 4974 Paikkakunta: Salon emäseurakunta
|
Lähetetty: 29.03.2007 17:49 Viestin aihe: Kumpi ministeriö? |
|
|
Niinpä, eduskuntavaalit ovat takanapäin ja uuden hallituksen, ministerien ja luottamustoimien paikat ovat jaossa.
Mutta, kuinka tulisi olla metsästys-asioiden hoitamisen suhteen?
Pitäisikö asioita hoitaa edelleen Maa- ja Metsätalousministeriön vaiko
Ympäristöministeriön?
Anna "äänesi" kuulua ja perustele vastaustasi hieman. _________________ Tänään on se huominen, josta olit huolissasi eilen. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Punajalaka Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 29.03.2007 18:48 Viestin aihe: |
|
|
Tietysti maa- ja metsät., kun nuo luonnonsuojeliat on kerran tuon ympäristöministeriön jo vallanneet. Näyttääpi tuo ympäristöministerin salkkukin menevän aika herkästi vihreille (kai ne suostuu kaikkeen jos sen saavat), ettei vaa ois taas menossa sinne . _________________ No ehä minä, mutta muut. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
iso Koo Kanta-asiakas
Liittynyt: 31 Tam 2007 Viestejä: 501 Paikkakunta: eteläinen-savo
|
Lähetetty: 29.03.2007 19:32 Viestin aihe: |
|
|
Maa-ja metsätalousministeriö , sillä mutu kertoo,että ympäristöministeriö onpi enemmän kieltoja ja rajoituksia tehtaileva pätemiskeskus.
Miksei toisaalta metsästysKULTTuurin suojelijaksi kävisi KULTTuuriministeriö |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Gary Grandi Kanta-asiakas
Liittynyt: 11 Hel 2007 Viestejä: 146 Paikkakunta: Loppumaton erämaa
|
Lähetetty: 31.03.2007 09:19 Viestin aihe: |
|
|
Metsästyskulttuuri tulisi kyllä mieltää myös tuonne kulttuuripuollelle, jostain kumman syystä näin ei toimita. Ehkä metsästyksen perinteet siksi häviävätkin/kielletään... Kulttuuri on viety äärimmäisyyteen, nostettu jalustalle. Kulttuuria mennään katsomaan mustapuku päällä, iltapuvuissa, aivan niin kuin siinä olisi jotakin suurempaa.
Olin tuossa jokin viikko eräässä arvostetussa teatterigaalassa. Minusta oli huvittavaa, että jopa itse teatteriväki käyttäytyy kuin jotkin elegantimmat olennot. Oli hienot kuplajuomat ja ruuat, välillä pidettiin tekoitkuisia juhlapuheita, kiitettiin palkinnoista, jotka syvän ruskealla kielellä oli vuoden aikana hankittu. _________________ Tietokoneesta näyttö rikki, palataan asiaan tulevaisuudessa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|