Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Hoopo Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 23.04.2007 10:01 Viestin aihe: Metalliverkon kiinnitys |
|
|
Koiratarhan tekeminen vaiheessa ja olen koittanut etsiä ratkaisua verkon kiinnittämisestä metalliprofiiliin.
Joku liike myy jotain klipsiä, jonka avulla verkko kiinnitetään ruuvilla. Eli klipsi pyöräytetään verkon langan ympäri ja sitten vaan porautuvalla ruuvilla kiinni...
Tietääkö kukaan liikettä Oulun alueelta, joka myy tälläisiä? Puuilo, Wurth, Tullinpultti jo kysytty, ei ole.
Myös muut ratkaisut kiinnostaa. Hitsaamalla en ala kiinnittään, kun se murtuu ajan kanssa.... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Metsola Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 23.04.2007 11:40 Viestin aihe: |
|
|
Alumiinisiä klipsejä löytyy, tosin valmistajaa ja myyjä en tiedä.
Itse olen kiinnittänyt verkon lattaraudalla ja teräs vetoniitillä.
Verkko jää siis runkoputken ja latan väliin. Toimii hyvin ja verkko on vaihdettavissa! _________________ Suosin suomalaista! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Hoopo Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 23.04.2007 11:52 Viestin aihe: |
|
|
Tuollainen olisi ihan jees. Vähän tuontapaista ratkaisua itekkin suunnittelin. Pitää tänään maalailla kehikko ja voi olla että laitan väliaikaisesti verkon kiinni ilmastointikanavien asennusvanteesta tehdyillä "klipsuilla".
Tahtoo vaan nää väliaikaisratkaisut jäädä pysyviksi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
veln Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 24.04.2007 17:49 Viestin aihe: |
|
|
Mie kiinnitin verkon "lättäkantasella" poraruuvilla, verkon ristikkokohdista sieltä täältä. Runkona kalvanoitu suorakaiteen muotoinen puki.
Hyvin on jo kestäny ja kun taanoin siirsin tarhan paikkaa oli homma helposti purettavissa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
iiroS Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 24.04.2007 21:40 Viestin aihe: |
|
|
Mulla oli kanssa tuo latta-rauta kiinnitys, muutamaan kohtaan tarvihti jälkikäteen lisäkiinnitystä niin ne laitoin verkon kulmakohdasta ruuvilla ja kori-aluslevyllä. Verkon yläreunassa oli vielä kyllästettylauta putkesta putkeen, ja verkko on kiinni hakasilla myös laudassa.
Niksi-pirkka: Joskus verkko hieroo putken pinnan rikki ja ikävä ruoste iskee. Tähän vaivaan auttaa kapea kumisuikale joka liimataan topakalla sikamassalla putkeen, verkko sitten kumia vasten. Oltava kapea, ettei koiruus sitä hokase, vaimentaa myös verkon ääntä jos koira tykkää donkkailla verkolle. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|