Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
sika Vieras
|
Lähetetty: 30.09.2004 22:45 Viestin aihe: |
|
|
kerrankin etelän miehet rankasee... kyllä niitä !&%¤# poroja saa ampua vaikka raanaan! tarvii taas tulla poikkeen siellä pohjosessa. mikään ei oo !&%¤#"! kun lapin mies ja onneks ne saa !&%¤#"! kireeks kun vähän laittaa sikamaisuuksia liikkeelle |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Repesorsa ***
|
Lähetetty: 30.09.2004 23:14 Viestin aihe: |
|
|
sika kirjoitti: | ja onneks ne saa !&%¤#"! kireeks kun vähän laittaa sikamaisuuksia liikkeelle |
_________________ I'm back! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
koilliskaira ***
|
Lähetetty: 01.10.2004 14:22 Viestin aihe: |
|
|
hmm..entistä enemmän alkaa olla negatiivinen asenne teitä etelän miehiä vastaan. tiedän että suurin osa on varsin asiallista porukkaa, mutta tuo dorka vähemmistö pilaa taas kaikkien maineen. sikoja mitä sikoja. vai mitä !&%¤#"!..
toki on paikallisiakin jotka tekevät tyhmyyksiä. mutta niissäkin olisi jo tarpeeksi..vielä pitää tulla etelästä lakia rikkomaan pohjoseen. Voi että kun näkisin joskus jonkun metsästys rikoksen niin käräyttäisin..ja !&%¤# nauraisin perään..buahaha
no hyvä ettei ole minun eteen sattunut niitä pösilöitä..silloinhan niitä rikoksia ei juurikaan tapahdu minun jahtimailla...
hmm..oliskohan tänään koppelo paistia..naminami..hmm..vai metsoa..eiku otankin riekkoja pakksesta.. _________________ Ne on saamamiehet ja pyytömiehet erikseen... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kettu ***
|
Lähetetty: 01.10.2004 14:26 Viestin aihe: |
|
|
koilliskaira kirjoitti: | hmm..oliskohan tänään koppelo paistia..naminami..hmm..vai metsoa..eiku otankin riekkoja pakksesta.. |
Minä vetäisin äsken poronkäristystä naamaan. Nam. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Iso E Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 01.10.2004 15:06 Viestin aihe: Taas mollataa kokonaisia ihmismassoi, yksien takia. |
|
|
Sialle semmosta vaan että mitä sitä yleistämään. Kyllä niitä kus päitä löytyy joka paikasta. _________________ Teeri, metso, pyy, siinä sulle syy. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
koilliskaira ***
|
Lähetetty: 01.10.2004 15:22 Viestin aihe: |
|
|
Kettu kirjoitti: |
Minä vetäisin äsken poronkäristystä naamaan. Nam. |
uijui..tuleepa taas koti-ikävä. Kylläpä ärsyttää asua tääl eteläs nämä talvet. perskuta _________________ Ne on saamamiehet ja pyytömiehet erikseen... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|