Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Joku Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 10 Paikkakunta: PK-seutu
|
Lähetetty: 09.03.2004 16:22 Viestin aihe: Erinomaista palvelua ! |
|
|
Ajattelin vaan kehua suomalaista yritystä, kun kerrankin on aihetta:
Lähtein Fiskarsille tuossa viikonlopun tienoilla kysymysksen heidän online -kaavakkeellaan (ihme et niitä edes luetaan), jossa kyselin mahdollisuutta saada uusi osa Gerber -monitoimityökalun hajoneen osan tilalle (talttapää ruuvimeisseli), kun ainakin Jenkeissä takuu on elinikäinen. Mainitsin että työkalu on n. viisi vuotta vanha ja kuittia EI ole.
Annas olla niin maanantaina (siis eilen) noin yhdeksän aikaan aamulla Fiskarsilta soitettiin kysymyksen johdosta, ja kaveri langan päässä sanoi, että voin lähettää työkalun heille, ja he joko korjaavat sen tai lähettävät uuden. Sanoin ettei se ole tarpeen, vaan voin itsekin vaihtaa osan, jos he sen lähettävät, kaveri sanoin OK, ja tänään osa saapui postissa (tarkemmin sanottuna kaksi osaa !), ja kalut on taas kunnossa.
Erinomaista ! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Repesorsa ***
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 9356 Paikkakunta: Sieltä
|
Lähetetty: 11.03.2004 00:05 Viestin aihe: |
|
|
Testi _________________ I'm back! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
emppu Kanta-asiakas
Liittynyt: 07 Maa 2004 Viestejä: 398 Paikkakunta: Pori
|
Lähetetty: 11.03.2004 20:04 Viestin aihe: |
|
|
Vastaavia kokemuksia täälläpäin leathermannin maahantuojan kanssa: rikoin pihdit ja olin vielä täysin syyllinen niiden rikkoutumiseen. Soitto roihin ja pihdit postissa perässä, viikon päästä pihdit tulivat takas ja lisäkorjauksin, eli molemmat puukonterät oli vaihdettu kun olivat tylsässä kunnossa ja pienin ruuvimeisselikin vaihdettu kun oli hieman kierossa. Eli todellakin täystakuu |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Nisäkäs Vieras
|
Lähetetty: 12.03.2004 03:09 Viestin aihe: |
|
|
Ei muuten erikoista mutta asiallista palvelua kumminkin.
Ostin yhdeksän kuukautta sitten Optimus Nova Bensa keittimen Ruotsissa.Pidin sitä talvikäytössä ja yhden kerran vain huomasin että poltin on irti telineestä.Pidike ruuvi oli katkennut.Nähtävästi lämpötilan vaihtelujen takia.Taisin joskus heittää lumeenkin että jäähtyis nopeammin.Valmistusvirheeltähän tämä kyllä vaikutti.
Olin tilannut sen internetin kautta.Lähetin meilin myyjälle että näin kävi.Kyllähän senkin hintaisen keittimen pitäis kumminkin vähän pitempään kestää kuin 8 kuukautta.Antoivat puhelin numeron General agentille.Kun soitin sinne niin sanoivat että se on Trangia joka on vastuussa.Vähän ihmettelin jo että pelleileekö kun Trangia ja Optimus mielestäni ei ole ollenkaan sama asia.En kyllä mutissut vastaan siinä vaiheessa.
Edelleen meili Trangialle.Sieltä tuli vastaus vuorokauden sisällä että Optimus on myöntänyt kysymyksen olevan valmistusvirheestä.Lähetin polttimon heille ja muutaman päivän perästä tuli uusi.
Vähän monimutkaisia vaan nuo myyntiketjut.Muuten asia luontui hyvin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Fox Camper Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 1379 Paikkakunta: Koillis-Savo
|
Lähetetty: 13.03.2004 22:33 Viestin aihe: |
|
|
jep "soita tänne,tänne,tänne ja tänne niin asia hoituu " tuollaistahan se tahtoo useasti olla _________________ Teoriaan uskotaan vain käytännössä |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Timo Kanta-asiakas
Liittynyt: 16 Maa 2004 Viestejä: 363 Paikkakunta: Uusimaa
|
Lähetetty: 28.03.2004 23:04 Viestin aihe: |
|
|
Pääasia että toimii.
Partioaittaan tein pari vuotta sitten kirjallisen reklamaation jonka vastausta odotan vieläkin.
En Trangialle viittinyt ottaa yhteyttä koska kysymys oli Partioaitan moka. Väittivät mainoksessa hieman toista kun tuote tosiasiassa oli.
Eipä ole sen jälkeen tarvinnut asioida |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Paha Kani Kanta-asiakas
Liittynyt: 07 Maa 2004 Viestejä: 122
|
Lähetetty: 06.04.2004 11:11 Viestin aihe: |
|
|
Mä soittelin magliten maahantuojalle ja kyselin uutta polttimoa, vanha kun oli kuuden vuoden jälkeen sanonut sopimuksen irti. Lähettivät mulle uuden, ilmaiseksi.
Tuli ihan lämmin olo. _________________ Blog. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vonkamies Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 1471 Paikkakunta: Suomi
|
Lähetetty: 06.04.2004 16:45 Viestin aihe: |
|
|
Paha Kani kirjoitti: | Mä soittelin magliten maahantuojalle ja kyselin uutta polttimoa, vanha kun oli kuuden vuoden jälkeen sanonut sopimuksen irti. Lähettivät mulle uuden, ilmaiseksi.
Tuli ihan lämmin olo. |
Polttimoa? Nehän maksaa kaupassa alle euron kappale _________________ Sako Finnlight aito Suomalainen |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vieras
|
Lähetetty: 30.04.2004 18:49 Viestin aihe: |
|
|
Tilasin jenkkilästä Cabelasilta tähtäimen jouseen,tilaus oli kokolailla ok,nopeine toimituksineen.Mutta muutaman nuolen jäkeen tähätäin rikkoontui.Ei muutakuin s-postia valmistajalle jenkkillään,olihan kyseessä selvästi vika rakenteessa.
Tehtaalta tuli heti vasatus,että he lähettävät uudet osat rikkoutuneiden tilalle,mitään kuitteja tai rikkoontuneiden osien tehtaalle lähettämistä ei edelletetty.
Tänään sitten tuli Transpointilla kotiovelle paketti jossa oli uudet osat (lähes täydellinen tähtäin) mikä oli yllätys ja kaikki oli ilmaista niin kuin asiaan kuuluu.Ne puheet ettei kannata tilata kamoja ulkomailata jo senkin takia ettei takuu toimi.Takuu toimi erinomaisesti on nyt todettava.
Henkilökohtaista kokemusta on taas suomalaisesta jousiliikkestä jossa takuu ei toimi,ei sitten mitenkään.Ainoa mahdollisuus oli maksaa täysi hinta korjausesta (+hommata osat itse) tai pitää rikkoontunut tavara omana kipeenä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vieras
|
Lähetetty: 30.04.2004 23:06 Viestin aihe: |
|
|
Kerrotkos kanssa www sivut? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vieras
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
|