Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
pinion
|
Lähetetty: 06.04.2004 17:47 Viestin aihe: perintöhaulikkoni??? |
|
|
Eli kävi näin että isoisäni lupasi minulle vuosia sitten perinnöksi haulikon. Olin silloin vielä nuori etten hankkinut enkä varmaan olisi saanutkaan asetta omiin nimiini, vaan se meni setäni nimiin. en tiedä oliko se hänellä rinnakkaslupana, ilmeisesti sillä nyt siitä aseesta on lupa mennyt vanhaksi. Nyt olisin halukas saamaan aseen omiin nimiini, ja olen parhaillani suorittamassa metsästäjäntutkintoa.
Kysyisinkin että miten kannattaisi menetellä aseen kanssa sillä eikö se ole nyt laiton, kun se ei ole kenenkään nimissä? vai onko ase kenties kuolinpesän nimissä? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tiger Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.04.2004 21:04 Viestin aihe: |
|
|
Ase pysyy kuolinpesän nimissä puolivuotta. Sen jälkeen ase on laiton.
Jos nyt kuitenkin haluat aseen, sinun on mentävä paikallisen poliisin kansliaan ja kysyä mitä tehdä. Nykyään luvattomaan aseeseen saa uuden luvan. Jos ase on vielä kuolinpesän nimissä, niin sinun pitää pyytää siihen suostumus kaikilta kuolinpesän osakkailta. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|