OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Tracker Hunter
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 54, 55, 56  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Tukivarsi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 15 Elo 2007
Viestejä: 445
Paikkakunta: K-S/Pohjois-Häme

LähetäLähetetty: 03.12.2009 09:00    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itsellä ainakin loppui ongelmat trackerin suhteen kun vaihdoin puhelimen E66:sta 6710 navigaattoriin. Pari parin minuutin viivettä tullut livessä, siinä kaikki. Aiemmin sillä E66 toimi just sen 5 min ja sai puhelimen sammuttaa ja välillä akkuakin repiä irti, sillävälin koira paineli jo tiellä ym.

Toi E66 on muutenkin ihan susi koko vehe, puhelin on vuoden vanha ja käynyt 4 kertaa huollossa ja ei meinaa toimia vieläkään edes normaalissa puhelin käytössä. Ja käsittääkseni muissa E sarjan vehkeissä ollut samaa vikaa (kavereilta kuultua).
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
veetee
Kanta-asiakas


Liittynyt: 11 Maa 2004
Viestejä: 5986

LähetäLähetetty: 03.12.2009 10:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tukivarsi kirjoitti:


Toi E66 on muutenkin ihan susi koko vehe, puhelin on vuoden vanha ja käynyt 4 kertaa huollossa ja ei meinaa toimia vieläkään edes normaalissa puhelin käytössä. Ja käsittääkseni muissa E sarjan vehkeissä ollut samaa vikaa (kavereilta kuultua).


Itellä ollut E71 nyt reilun vuoden verran. Ainoa ongelma on, että pitää käynnistää uudelleen parin viikon välein, että saa bt-korvanapin käyntiin. Muuten toiminut ok.

Veljmiehellä E61. Ei ole valitellut ongelmista.
Koiratutkina molemmissa UP:t.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Harmahtava
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Maa 2004
Viestejä: 942

LähetäLähetetty: 03.12.2009 11:19    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ei minulla ainakaan ole E71 puhelimessa mitään muuta häikkää ole ollut kuin,että joskus puhelun tullessa (1 kerran /kk) tilttaa totaalisesti.. akkua pois käyttämällä saa taas käyntii
Tutkatessa ei mitään ongelmaa
_________________
UPean oloinen android
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Sämpy
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 6330
Paikkakunta: Uleåborg

LähetäLähetetty: 03.12.2009 22:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Harmahtava kirjoitti:
Ei minulla ainakaan ole E71 puhelimessa mitään muuta häikkää ole ollut kuin,että joskus puhelun tullessa (1 kerran /kk) tilttaa totaalisesti.. akkua pois käyttämällä saa taas käyntii
Tutkatessa ei mitään ongelmaa


Täsmälleen sama vika mulla. Saa nähdä korjasiko päivitys.
_________________
"Susi syö sunnuntaina ja mato pistää maanantaina"
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kotkotus
Kanta-asiakas


Liittynyt: 12 Huh 2008
Viestejä: 883

LähetäLähetetty: 04.12.2009 11:04    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mulla on puhelimena sony eeriksoni c 702 ja mitään onkelmia,ei ole vielä ollu. Mutta saa nährä tulooko niitä?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tommi.r
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Hei 2007
Viestejä: 152
Paikkakunta: Suomi

LähetäLähetetty: 08.12.2009 10:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

100 ruutua kuvasta..

http://www.tracker.fi/webshop/index.php?pPath=50

Onko joku onnistunut saamaan nuo luvatut 100 ruutua, tai edes saanut sähköpostin läpi? Kolmatta päivää yrittänyt lähettää spostia, mutta heittää takas koko ajan.

Taitaa webshopin laatikko olla täys Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Workkis
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 16 Lok 2007
Viestejä: 40
Paikkakunta: Tampere

LähetäLähetetty: 08.12.2009 11:17    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sain ruudut juu. Tuli suoraan lisensseihin eli ei tullut mitään vastaussähköpostia tai aktivointikoodia.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
tommi.r
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Hei 2007
Viestejä: 152
Paikkakunta: Suomi

LähetäLähetetty: 08.12.2009 11:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Workkis kirjoitti:
Sain ruudut juu. Tuli suoraan lisensseihin eli ei tullut mitään vastaussähköpostia tai aktivointikoodia.


No hyvä juttu jos sait.

Taitaa olla sitten niin, että niillä on ruuhkaa.
Olen yrittänyt tosiaan lähettää osoitteeseen webshop@tracker.fi spostia jopa kahdesta eri sp osoitteesta, mutta pukkaa takas viestin "Mail delivery failed: returning message to sender"


EDIT. Nyt meni sähköposti perille. Homma kunnossa. Oli varmaan täynnä vastaanottajan puoli tai jotain muuta häikkää..


Viimeinen muokkaaja, tommi.r pvm 08.12.2009 17:15, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
perisofeus
Kanta-asiakas


Liittynyt: 25 Lok 2006
Viestejä: 6147
Paikkakunta: Rovaniemi

LähetäLähetetty: 08.12.2009 15:10    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Harmahtava kirjoitti:
Ei minulla ainakaan ole E71 puhelimessa mitään muuta häikkää ole ollut kuin,että joskus puhelun tullessa (1 kerran /kk) tilttaa totaalisesti.. akkua pois käyttämällä saa taas käyntii
Tutkatessa ei mitään ongelmaa


Olen ymmärtänyt, että E sarjan Nokialaiset ovat erinomaisia puhelimia.
Mitä olen E71:stä käytellyt niin on aivan eri luokkaa laadullisesti kuin oma 5800:n. Hintaakin on tietysti noin tuplat.
_________________
Villilä, ei-kesitetyllä meänkielelä joka päivä, ympäri vuen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
mäykkynen
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Huh 2004
Viestejä: 776
Paikkakunta: Hanko

LähetäLähetetty: 10.12.2009 09:19    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Laitoin ton e52 ja nyt toi hunter on aivan eri ohjelma toimii paljon nopeammin kuin tolla mun vanhalla jolla myös toimi mutta hitaasti ja akku kestää tässä uudessa luurissa ainakin tuplat enemmin .
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Alces
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Maa 2004
Viestejä: 686
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

LähetäLähetetty: 11.12.2009 20:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Nyt en oikeen käsitä tuota Nokia 6110 navigaattoria. Eli ku seuraan livenä ja tuossa kaveri alkoi kans seurata taustaseurannalla niin mun puhelin veti jumiin. Akku pois että sai uudestaan käyntiin. Että tekeekö se muka tuotaki kun live-seuranta on huono tuossa mallissa? Ja tuossa kerran kaveri seuras tekstiviesteillä ku mulla oli live päällä niin taas tempas mun puhelimen jumiin. Nuo on nyt jokusen kerran tapahtunu että taitaa jotakin haittaa niistä olla.
Pitääköhän täs investoida joko 6210 tai e52 jos sillä säästyis tuollaisilta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jahtaaja-75
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 02 Hel 2005
Viestejä: 57

LähetäLähetetty: 12.12.2009 16:26    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jos otat ota E52.
6210 ei muuta vikaa kuin onneton akun kesto. Tosin kyllä sillä päivän pärjää.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tonsiliitti
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 04 Jou 2009
Viestejä: 77

LähetäLähetetty: 14.12.2009 07:17    Viestin aihe: Live Vastaa lainaamalla viestiä

Kaveri eilen panikoi liven kanssa ja menin paikalle säätämään.

Myyjäliike oli asentanut asetukset ja esimerkiksi pannan puhelin numero oli muodossa +0400123XXX. Poistin koiran liverekisteröinnin ja tein sen uudestaan. Laitoin myös puhelin numeron pannasta muotoon +358400123XXX joka lienee parempi vaihtoehto Cool

Kerros hlohi että miten paljon noita myyjiä koulutetaan..? Myydään kaverille yli tonnin laitteet koiran kaulalle ja sitten tehdään tuollaista jälkeä asennuksissa? Laughing
Myyjänä toimi savonlinnan Tracker Storen tracker spesialisti Shocked

Itse ostin laitteet viikko sitten ja olen ollut tyytyväinen koska toimii ainakin paremmin kuin halpisversiot joita kokeilin aikaisemmin, mutta silti ihmetyttää tuo että ollaan aika retuperällä myyjäliikkeissäkin!!!

Aitten asennuksen jälkeen puhelin ilmoitti että koira on rekisteröity livepalveluun.

Kun käynnistätä puhelimen ja tracker hunterin niin se kertoo että kohde koira tilattiin onnistuneesti vai miten se oli sanatarkalleen. Koetat livepaikannusta niin sanoo ettei koira ole yhteydessä livepalveluun?? Rolling Eyes

Ei tullut muuta mieleen kuin että pannan simkortilla ei liene kaikki data asetukset kohdillansa?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Alces
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Maa 2004
Viestejä: 686
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

LähetäLähetetty: 14.12.2009 10:29    Viestin aihe: Re: Live Vastaa lainaamalla viestiä

Tonsiliitti kirjoitti:


Kun käynnistätä puhelimen ja tracker hunterin niin se kertoo että kohde koira tilattiin onnistuneesti vai miten se oli sanatarkalleen. Koetat livepaikannusta niin sanoo ettei koira ole yhteydessä livepalveluun?? Rolling Eyes

Ei tullut muuta mieleen kuin että pannan simkortilla ei liene kaikki data asetukset kohdillansa?

Minä en nyt niin noista tiedä mutta koitiko sammuttaa pannan ja käynnistää uudelleen?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tonsiliitti
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 04 Jou 2009
Viestejä: 77

LähetäLähetetty: 14.12.2009 11:22    Viestin aihe: Re: Live Vastaa lainaamalla viestiä

Alces kirjoitti:
Tonsiliitti kirjoitti:


Kun käynnistätä puhelimen ja tracker hunterin niin se kertoo että kohde koira tilattiin onnistuneesti vai miten se oli sanatarkalleen. Koetat livepaikannusta niin sanoo ettei koira ole yhteydessä livepalveluun?? Rolling Eyes

Ei tullut muuta mieleen kuin että pannan simkortilla ei liene kaikki data asetukset kohdillansa?

Minä en nyt niin noista tiedä mutta koitiko sammuttaa pannan ja käynnistää uudelleen?


kyllä aika useastikkin
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 54, 55, 56  Seuraava
Sivu 18 Yht. 56

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com