Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Hulpakka Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 19.04.2004 01:57 Viestin aihe: vaelluskengät |
|
|
Kaipailisin käyttäjien kommentteja hyvistä vaelluskengistä hintaluokka n. 200€.. Saisi olla pitkävartiset Goretex kerroksella.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
762-39 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.04.2004 09:20 Viestin aihe: |
|
|
Minulla on Halti Jägerit, DryMax kengät, ja olen ollut tyytväinen.
Näissä on pitkät varret, joka oli yksi valintaperuste.
Hintaluokka jäänee alle 200 €. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Retonkimies Kanta-asiakas
Liittynyt: 13 Maa 2004 Viestejä: 1407 Paikkakunta: Riekkomailla
|
Lähetetty: 19.04.2004 09:30 Viestin aihe: |
|
|
No hyviähän ei ole... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
ar Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.04.2004 10:01 Viestin aihe: |
|
|
Halti Hunterit on mulla ja on hyvät. Ei kastu sukat |
|
Takaisin alkuun |
|
|
remari1 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.04.2004 11:03 Viestin aihe: |
|
|
haltin huntterit oli mullakin ja voin sanoa että niillä ei tehnyt yhtään mitään.
vesi tuli läpi ja pohjat ei pysyneet liimauksissaan.takuu ei tosiaankaan ole häävi halteissa.kolme kertaa kävivät korjauksilla ja eipä asiat siitä kummenneet.no nyt on haltit hyllyssä ja jalassa chirukan skandinaviat ja kyllä pitää vettä eikä liimaukset irtoile.hintaa noilla oli n200e.
p.s eihän halti anna edes hunttereille veden pito takuuta.asiaa en valitettavasti tarkistanut kun luotin myyjään liikaa eli oma moka |
|
Takaisin alkuun |
|
|
762-39 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.04.2004 13:57 Viestin aihe: |
|
|
Jatketaanpas sen verran että oli minullakin Halti Hunterit , ja toisena syksynä alkoi molemmat vuotamaan,ja pahasti.
Kävin paikallisesta Sportiasta (nykyään Kesport) kysymässä, että mitä tehdään - takuuaika ohi.
Sanoivat heti että eiei ne saa vuotaa noin uudet kengät, soitetaanpas tehtaalle.
Soittivat - sieltä sanottiin että niitä ei kannata korjata,lähettäkää tänne.
Kolmessa päivässä tuli uudet Jägerit tilalle, eikä rahasta puhuttu missään vaiheessa.
LOISTAVAA palvelua. ERITTÄIN toimiva takuu !
Nämä Jägerit ovat kuulemma sitten kestävät kun vertaa Huntereihin, itse en vielä pysty sanomaan kun on vasta vuosi takana. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
samimc Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 19.04.2004 22:08 Viestin aihe: |
|
|
Mulla on ollut viime syksystä käytössä Haix Tiibet kengät, ja on olleet hintansa väärtit. Ei ole onneksi tarvinnut tutustua takuun toimivuuteen, vaan kengät on pysyneet täysin kunnossa.
Joskus kun seuraavan kerran olen kenkiä hankkimassa, niin ostan ehdottomasti jotkut saman tapaiset, ellen sitten jopa samoja. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vieras
|
Lähetetty: 19.04.2004 23:10 Viestin aihe: |
|
|
noi takuu asiathan on paljon myyjästä kiinni ja itestä myös.
mulla vaan meni hermo kun kenkiä ois tarvinnu ja niitä ei ollu kun olivat "korjattavana".no nyt oon kyllä tyytyväinen enkä osta muuta kun semmosia tuotteita missä on coretex teksti |
|
Takaisin alkuun |
|
|
remari1 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.04.2004 23:11 Viestin aihe: |
|
|
hops unohin kirjautua |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Repesorsa ***
|
Lähetetty: 19.04.2004 23:18 Viestin aihe: |
|
|
Missäs semmoisella tekstillä varustettuja kenkiä myydään?
_________________ I'm back! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
remari1 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.04.2004 23:43 Viestin aihe: |
|
|
mietippä sitä |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Perdiz Kanta-asiakas
Liittynyt: 07 Maa 2004 Viestejä: 884 Paikkakunta: Mehtän puolella
|
Lähetetty: 20.04.2004 09:14 Viestin aihe: |
|
|
haltin varusteista lähinnä vain negatiivisia kokemuksia, poislukien Grade VII tuotteet. Kengistä tullut vesiläpi kättelyssä, vaatteissa huonot materiaalit (kiina), laavuille ei edes taata vedenpitävyyttä... urheiluliikkeessä töissä ollessani sai Haltille lähetellä sitä sun tätä harvase päivä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Metu Kanta-asiakas
Liittynyt: 22 Maa 2004 Viestejä: 170 Paikkakunta: Etelä-Karjala
|
Lähetetty: 20.04.2004 11:38 Viestin aihe: |
|
|
Käyppäs kattomassa www.ahtihuvila.fi ja sieltä kuukauden tarjous, Chevalier Ultimate vaelluskengät hintaan 215€. Ovat pitkävartiset ja muutenkin oon itte ollu todella tyytyväinen ko. kenkiin. Ja maksoin muistaakseni ostaessani 260€... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
KMKNMO Vieras
|
Lähetetty: 20.04.2004 11:54 Viestin aihe: |
|
|
HALTI HUNTEREISTA JUURI EDELLÄ MAINITUN KALTAISIA KOKEMUKSIA ELI !&%¤#! Nyt keskiseltä ostetut pitävartiset trezetat goretexillä. Tähän asti pelittäneet hyvin. Hintakin vain 169 eskoo! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Petteri_N Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.04.2004 13:17 Viestin aihe: |
|
|
Kolmet Goret (joissa teksti GORE-TEX, en ole vielä Core-Texejä minäkään nähnyt...) on ollut ja käytössä oikeastaan vielä kaikki. Vanhimmat on Salomonen GTX 8 kokonahkaiset ja olivat todella hyvät kengät sen viisi vuotta kun vettä pitivät. Nykyäänhän Salomonilta ei suomesta saa kuin höpöhöpökenkiä.
Kevyinä vapaa-ajan kenkinä kurakeleille on olleet Merellin kokonahkaiset. Jämäkkää nahkaa ja lujaa tekoa, mutta niillä ei toimita metsään lähteä. Pohja on liukas ja vartta liian vähän. Vesi pysyy ulkona.
Nyt viimeistä vuotta käytössä Chevalierin ööö, mitkäs nämä perusmallit nyt onkaan... no ne, joita Chiruca on apinoinut. Niistä en ole pitänyt. Repsahtaneet vähän joka puolelta, vuotavat, eivät ole muotoutuneet kunnolla jalkaan.Nauhalenkit jalkapöydällä liian lähellä toisiaan. Pitkä varsi on oikeastaan ainoa plussa. _________________ Meidän äiti tekee parempia lapsia kuin teidän äiti! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|