Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Parkkonen
|
Lähetetty: 27.08.2004 18:37 Viestin aihe: Liminganlahden toinen alotus! |
|
|
miten oli lintuja,oliko lähiseudulta kerääntynyt lintuja alueelle?vai onko muutto jo pikkuhiljaa alkanu!? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
dth Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 27.08.2004 22:05 Viestin aihe: |
|
|
Ite olin tän toisen alotuksen ( liminka) vietin lauttarannassa, syy: liian vähän vettä leton kanavassa, joten päätettiin suunnata lauttarantaan, ja ihan !&%¤# lento siellä oli sitte
ps: jakkaraukot |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vieras
|
Lähetetty: 27.08.2004 23:57 Viestin aihe: |
|
|
Liminganlahella oli mun mielestä aivan mieletön lento! Alko siinä kuudelta ja jatkui aina pimeään asti! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Mika82 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.08.2004 12:10 Viestin aihe: |
|
|
Riippui missä oli. Jos oli rauhoitusalueen rajalla Liminka-Temmeksen puolella niin ei tarvinnut tuhlata panoksia. Mutta Kempeleen suunnasta kuului hirveä tulitus. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
kumman ampuis? Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 28.08.2004 12:14 Viestin aihe: |
|
|
kempeleen puolella oli todellaki lintua ja pauke oli sen mukaista...taveja oli todella paljon.. _________________ Susi jo syntyessään.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
dth Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 28.08.2004 22:37 Viestin aihe: |
|
|
nyt oli kans aika hiljasta tossa leton rannassa, |
|
Takaisin alkuun |
|
|
angeja03 Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 02.09.2004 10:00 Viestin aihe: Häh?? |
|
|
Itse olin kempeleen puiolella lahella, Sorsia ei näkyny, vain taveja.....ihan !&%¤# paikka....ei yhtään oikeata sorsaa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Mika82 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.09.2004 19:01 Viestin aihe: Re: Häh?? |
|
|
angeja03 kirjoitti: | Itse olin kempeleen puiolella lahella, Sorsia ei näkyny, vain taveja.....ihan !&%¤# paikka....ei yhtään oikeata sorsaa |
Ai taviko ei ole sorsa? Justiinsa juu, näitä idiootteja riittää vaikka muille jakaa ilmeisesti. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
angeja03 Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 06.09.2004 08:45 Viestin aihe: Re: Häh?? |
|
|
Ai taviko ei ole sorsa? Justiinsa juu, näitä idiootteja riittää vaikka muille jakaa ilmeisesti.[/quote]
No ei saa heti suuttua,sanoohan se järkikin et tavia ei voi sanoa sorsaksi. Onhan se kolme kertaa pienempi kuin esim sinikko jne...
Hereille ny sielläkin päin..... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
280880 Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 06.09.2004 12:23 Viestin aihe: |
|
|
Mites Limingan lahdella on lintu lennelly. Viikonloppuna (sorsa)muuttoparvilla oli ainakin suora suunta kohti lahtea???
Arvelin, et jos vesi on ens viikonloppuna kovin alhaalla ni suuntana tulee itelläkin olemaan kyseinen lahti, koska omalla jahtipaikalla homma vaikeutuu veden olessa alhaalla.
Miten veden korkeus vaikuttaa muuten lahdella jahtiin. Onko joku paikka ylitse muiden veden ollessa alhaalla?? _________________ Kova kovaa vasten!!! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Mika82 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 09.09.2004 21:48 Viestin aihe: Re: Häh?? |
|
|
angeja03 kirjoitti: | Lainaus: | Ai taviko ei ole sorsa? Justiinsa juu, näitä idiootteja riittää vaikka muille jakaa ilmeisesti. |
No ei saa heti suuttua,sanoohan se järkikin et tavia ei voi sanoa sorsaksi. Onhan se kolme kertaa pienempi kuin esim sinikko jne...
Hereille ny sielläkin päin..... |
Olkoot vaikka kuinka paljon pienempi, mutta minä ainakin arvostan tavia riistana. Mutta idiootit on idiootteja ja niitähän Liminganlahdella ikävä kyllä riittää. Toisessa aloituksessa naapuripassi esim. tykitti hanhia 200 metriin. Ja ne sentään oli koko ajan tulossa niitäkin lähemmäksi... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Miten homma menee? Vieras
|
Lähetetty: 10.09.2004 09:47 Viestin aihe: |
|
|
Heps, anteeksi maalaisuuteni, mutta kertokaa tietämättömälle, että miten Liminganlahen metstys menee? elikkä jahti kait alkaa sielläkin 20.8 klo 12, mutta tuleeekos siellä sitten uuestaan rauhoitus päälle ja sitten taas alkaa jahti vai mitenkäs se homma menee?
Oon kuullu aiemminki puhuttavan Liminganlahen toisesta/pikku -alotuksesta, mutta koskaan en oo kuullu päivämääristä/kellonajoista sun muusta, että miten homma on siellä käytännössä järjestetty? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Remmington Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 10.09.2004 10:21 Viestin aihe: |
|
|
Jöö.. Kyllä se sielläkin alkoi niinkuin muuallakin, 20.8. klo 12.00.
Rauhoitus alkoi uudelleen su. 22.8. klo 24.00. ja jatkui perjantaihin klo 18.00. Jolloin oli ns. toinen aloitus. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vieras
|
Lähetetty: 10.09.2004 11:55 Viestin aihe: |
|
|
Mika82 kirjoitti
Olkoot vaikka kuinka paljon pienempi, mutta minä ainakin arvostan tavia riistana. Lainaus: | Mutta idiootit on idiootteja ja niitähän Liminganlahdella ikävä kyllä riittää | Eivät mikankaan tekstit älynriemuvoittoa edusta. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Mika82 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.09.2004 15:56 Viestin aihe: |
|
|
Anonymous kirjoitti: | Mika82 kirjoitti
Olkoot vaikka kuinka paljon pienempi, mutta minä ainakin arvostan tavia riistana. Lainaus: | Mutta idiootit on idiootteja ja niitähän Liminganlahdella ikävä kyllä riittää | Eivät mikankaan tekstit älynriemuvoittoa edusta. |
Ehkäpä minä vain uskallan sanoa asiat niin kuin ne on. Vai uskaltaako joku väittää että Liminganlahdella ei kulje idiootteja joille ei pitäisi antaa aseita edes niitten uniin? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|