Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Biikleman Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 24.09.2011 21:17 Viestin aihe: Sadepuku |
|
|
En löytänyt ko.aihetta joten avataan uusi
Tänään huomasin että sadepuku on päivitystä vaille sadehousut jalassa niin housut läpimärät
Mitä sadeasua suosittelette? olette käyttäneet? _________________ Kyllähän se eläin jäisi jos vaan osuisi kohdalleen |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Röllerö Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 24.09.2011 23:21 Viestin aihe: |
|
|
Sasta Wolf |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Röllerö Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 24.09.2011 23:29 Viestin aihe: |
|
|
Ennen Sastaa oli erään kotimaisen postimyyntitukun kalvopuku, sitä en suosittele vesisateeseen... Tämä nykynen ihan oikeasti pitää tihkusateen ulkona, eikä ime vettä pintakankaaseen sekä vieläpä kuivuu nopeasti.
Kaatosateeseen paras on edelleen oikea sadeasu, itselläni on sama asu ollut jo 15 vuotta, mutta merkkiä en nyt muista. Siinä on sellanen verkko sisäpuolella ja jonkinlainen tuuletus kainaloissa, ei kyllä hiosta pahemmin, joskaan harvemmin kaatosateessa tulee isommin liikuttua. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Gerberos Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 25.09.2011 07:52 Viestin aihe: |
|
|
Tuo sakemannien gore sadeasu jota armeijatavarakaupat toisinaan myy on ihan kelpo peli. On vaan kohtalaisen reilun kokoisia nuo. Mulla kävi siin mäihä että sain messuilta uuden takin ja melkein käyttämättömät housut. Käytettyä kun tuppaavat myymään. Lahtinen tuota pukua on jo "naama vääränä" jossain esitellytkin. Osannee kertoa vaikka enemmänkin siitä. Erityisen mukavana itse pidän että sen saa helposti reiluutensa takia saapaat jalassa päälle ja sitten krottua kuosiinsa ja toinen on korkea vyötäröiset henkselihousut. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
veetee Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 25.09.2011 09:25 Viestin aihe: |
|
|
Gerberos kirjoitti: | Tuo sakemannien gore sadeasu jota armeijatavarakaupat toisinaan myy on ihan kelpo peli. On vaan kohtalaisen reilun kokoisia nuo. Mulla kävi siin mäihä että sain messuilta uuden takin ja melkein käyttämättömät housut. Käytettyä kun tuppaavat myymään. Lahtinen tuota pukua on jo "naama vääränä" jossain esitellytkin. Osannee kertoa vaikka enemmänkin siitä. Erityisen mukavana itse pidän että sen saa helposti reiluutensa takia saapaat jalassa päälle ja sitten krottua kuosiinsa ja toinen on korkea vyötäröiset henkselihousut. |
+1
Haittapuolena on kahisevuus metsässä. Ainakin uudekseltaan. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
eero Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 4379 Paikkakunta: päijät-häme
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
freakloader Vakituinen kirjoittaja
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Muikkunen Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 26.09.2011 16:57 Viestin aihe: |
|
|
veetee kirjoitti: | Gerberos kirjoitti: | Tuo sakemannien gore sadeasu jota armeijatavarakaupat toisinaan myy on ihan kelpo peli. On vaan kohtalaisen reilun kokoisia nuo. Mulla kävi siin mäihä että sain messuilta uuden takin ja melkein käyttämättömät housut. Käytettyä kun tuppaavat myymään. Lahtinen tuota pukua on jo "naama vääränä" jossain esitellytkin. Osannee kertoa vaikka enemmänkin siitä. Erityisen mukavana itse pidän että sen saa helposti reiluutensa takia saapaat jalassa päälle ja sitten krottua kuosiinsa ja toinen on korkea vyötäröiset henkselihousut. |
+1
Ei se märässä metässä niin paljoa kahise, että haittais. Oma takki on hyvä, mutta housut antaa polvista läpi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Lahtis Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 26.09.2011 18:55 Viestin aihe: |
|
|
Muikkunen kirjoitti: | veetee kirjoitti: | Gerberos kirjoitti: | Tuo sakemannien gore sadeasu jota armeijatavarakaupat toisinaan myy on ihan kelpo peli. On vaan kohtalaisen reilun kokoisia nuo. Mulla kävi siin mäihä että sain messuilta uuden takin ja melkein käyttämättömät housut. Käytettyä kun tuppaavat myymään. Lahtinen tuota pukua on jo "naama vääränä" jossain esitellytkin. Osannee kertoa vaikka enemmänkin siitä. Erityisen mukavana itse pidän että sen saa helposti reiluutensa takia saapaat jalassa päälle ja sitten krottua kuosiinsa ja toinen on korkea vyötäröiset henkselihousut. |
+1
Ei se märässä metässä niin paljoa kahise, että haittais. Oma takki on hyvä, mutta housut antaa polvista läpi. |
+1. Purnasin Varustelekalle ekoista vuotavista housuista, mutta kerta toiset tilalle saadut oli tismalleen samanlaiset, niin annoin olla. Pitää varmaan koittaa josko nuo saisi elvytettyä jollain kyllästysaineella taas vedenpitäviksi.
/Antti |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Muikkunen Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 26.09.2011 19:59 Viestin aihe: |
|
|
Kyllästys vähän helpottaa, mutta pari kilsaa kanervikossa/heinikossa niin läpi tahtoo tulla. Pienet kosteudet pysyy loitolla... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Lahtis Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 26.09.2011 20:14 Viestin aihe: |
|
|
Muikkunen kirjoitti: | Kyllästys vähän helpottaa, mutta pari kilsaa kanervikossa/heinikossa niin läpi tahtoo tulla. Pienet kosteudet pysyy loitolla... |
No vetää vaikka telttakangaskyllästeellä etupuolet ja jättää takapuntit hengittäviksi. Ei toi kahina paljoa haittaa, kaveri kuvannut satoja hirviä kyseinen puku päällä. Mulla kyseinen puku mukana lähinnä sateen/tuulen varalta. Muuten päällä kevyt vuoreton ja kalvoton fleesepuku.
/Antti |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Lintula Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 27.09.2011 08:04 Viestin aihe: |
|
|
maastokuvio sadeasu mallia halpa-halli. hintaa 12,90€
ei hengitä, pitää hien sisällä ja sateen ulkona.
eikä harmita jos menee rikki. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
vezkuu Kanta-asiakas
Liittynyt: 22 Tou 2005 Viestejä: 650 Paikkakunta: Lappeenranta
|
Lähetetty: 27.09.2011 12:15 Viestin aihe: |
|
|
Intin sadepuku M05 on makee |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Biikleman Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.10.2011 18:03 Viestin aihe: |
|
|
Ostin sitten rukan sadehousut kun oli sokkarilla kovia tarjouksia, ale hinnalla hintaa jäi kokonaiset 12€ ei paha _________________ Kyllähän se eläin jäisi jos vaan osuisi kohdalleen |
|
Takaisin alkuun |
|
|
teamjakari Kanta-asiakas
Liittynyt: 31 Elo 2010 Viestejä: 376 Paikkakunta: Keskisuomen korvet
|
Lähetetty: 05.10.2011 15:10 Viestin aihe: |
|
|
varustelekasta vaanimaan tarjous/poisto sadeasuja |
|