Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kalvopuvut 2000-luvun suurinta kusetusta? |
Kyllä. |
|
20% |
[ 33 ] |
Ei. |
|
41% |
[ 67 ] |
En osaa sanoa. |
|
5% |
[ 9 ] |
En voi vasta, koska en omista/ole omistanut yhtään kalvopukua. |
|
5% |
[ 9 ] |
Poissa. Aiheesta ei voi mielestäni äänestää ja minulla on siihen perustelut. |
|
0% |
[ 1 ] |
Jäävi vastaamaan. (kauppias) |
|
0% |
[ 0 ] |
Kyllä ja olen lisäksi lopen kyllästynyt lukemaan kalvopuku-keskusteluja. |
|
11% |
[ 19 ] |
Ei ja minulla on ylivertaista faktaa (mikä ei käy vielä ilmi tuhansista keskuteluista aiheen ympäriltä). |
|
1% |
[ 3 ] |
Olen JahtiJakt. |
|
12% |
[ 20 ] |
|
Ääniä yhteensä : 161 |
|
Kirjoittaja |
Viesti |
VeturiVille66 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 11.10.2012 15:40 Viestin aihe: Kalvopuvut 2000-luvun suurinta kusetusta. |
|
|
Itse en enään hanki yhtään kalvopukua. On niitä muitakin vaatetus vaihtoehtoja metsälle. Kelien ja tarpeiden mukaan. _________________ Pumppaaminen on kivaa.
Asuuhan ne ihmiset iglussakin.
Muija on ihan peräänkatottava... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
JukkaI Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 11.10.2012 15:47 Viestin aihe: |
|
|
CZ:n ja Soppatermarin jälkeen paras eräkamppeeni on kaksiosainen Saksan armeijan hylkäämä kalvopuku. Perätukkumiehet voivat pitää suunsa kiinni eikä puuttua näihin asiallisista kamppeista käytäviin keskusteluihin! _________________ Jos väittelet idiootin kanssa, varmista ettei hän tee samoin! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
heiluri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 11.10.2012 17:07 Viestin aihe: |
|
|
Minullakin on Saksan armeijan kalvolliset rospuuttokelin housut,todella loistavat kovempaankin menoon,ainoa vika on taskujen ja vyönlenkkien puute,korkea selkäosa ja kiinteät olkaimet sekä piitkät vetoketjut lahkeissa iso plussa.
Niin eikä sovi unohtaa varsin kohtuullista 20€ hankintahintaakaan.
Kalvolliset takit ovat järkijään liian tiiviitä jos hiukankin liikkuu. _________________ Kertalaakiyhdistys |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tiger Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 12.10.2012 08:54 Viestin aihe: |
|
|
Takki
Housut
Tämmöset ostin reilu vuosi sitte, enkä ole kalvopuvuista haaveillut sen jälkeen. Ei päästä pikkusadetta läpi, ja taatusti hengittää, kun alusvaatetus on oikeen valittu.
Gore-puvusta ei ole omakohtaista kokemusta, mutta muutama muu kalvopuku on ollu mm. jahtijaska. Eikä niistä ainakaan liikkuvaan jahtiin ollut mistään. _________________ Syön ammuttua lihaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
DPM Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 12.10.2012 09:11 Viestin aihe: |
|
|
^ Mulla on samanlainen takki. Ihan hanurista mun mielestä. Istuu kuin teltta, liian lämmin alkusyksyyn ja liikkuvaan jahtiin, vähät taskut huonoja jne. Pääsee käyttöön muutaman kerran talvessa lämmittävänä kerroksena kettupassiin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
wildmind Kanta-asiakas
Liittynyt: 09 Maa 2004 Viestejä: 1548 Paikkakunta: Merijärvi, Manse-Viinikka
|
Lähetetty: 12.10.2012 10:44 Viestin aihe: |
|
|
Hirvikoiramiehen näkövinkkelistä asiaa katsoen.. Ei ole kusetusta.... Mulla ei ole tapana ostaa halvinta....Ei muissakaan varustehankinnoissa... Ostan sellaisent kamppeet jotka minun käytötarkoitukseeni parhaiten sopii (oman budjetti rajoissa tietysti) . -70 luvulla olimme varmoja, että sarkapuku on paras tarjolla oleva kampe syksyn jahteihin... Sen ajan varusteista olikin... En kuitenkaan tänäpäivänä luopuisi kalvoasuista.. En edes nostalgiasyistä... Tuohivirsutkin olivat jokus parasta mitä tarjolla oli... _________________ Usu peritus hariolo veracior |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tiger Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 12.10.2012 11:40 Viestin aihe: |
|
|
DPM kirjoitti: | ^ Mulla on samanlainen takki. Ihan hanurista mun mielestä. Istuu kuin teltta, liian lämmin alkusyksyyn ja liikkuvaan jahtiin, vähät taskut huonoja jne. Pääsee käyttöön muutaman kerran talvessa lämmittävänä kerroksena kettupassiin. |
Niin no onhan se nyt sanomattaki selvää, että jos lämpöä on +15 ja aurinko paistaa, niin ei kannata paksua fleecea laittaa kävelyreissulle päälle. En kyllä laittas kalvopukuakaan. _________________ Syön ammuttua lihaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Eräpeikko Kanta-asiakas
Liittynyt: 29 Maa 2008 Viestejä: 3312 Paikkakunta: Vekkulan puukirkon takana.
|
Lähetetty: 12.10.2012 12:17 Viestin aihe: |
|
|
Me peikot luotetaan nahkaan. _________________ Mogens Trolle |
|
Takaisin alkuun |
|
|
valmet 412s Kanta-asiakas
Liittynyt: 13 Maa 2004 Viestejä: 17039 Paikkakunta: pohjois-stakunta
|
Lähetetty: 12.10.2012 12:23 Viestin aihe: |
|
|
ainoa oikeasti toimiva kalvo on gore-tex. ihan turha väittää mitään muuta. _________________ Varisjahdin veteraani... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
DPM Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 12.10.2012 12:41 Viestin aihe: |
|
|
Tiger kirjoitti: | DPM kirjoitti: | ^ Mulla on samanlainen takki. Ihan hanurista mun mielestä. Istuu kuin teltta, liian lämmin alkusyksyyn ja liikkuvaan jahtiin, vähät taskut huonoja jne. Pääsee käyttöön muutaman kerran talvessa lämmittävänä kerroksena kettupassiin. |
Niin no onhan se nyt sanomattaki selvää, että jos lämpöä on +15 ja aurinko paistaa, niin ei kannata paksua fleecea laittaa kävelyreissulle päälle. En kyllä laittas kalvopukuakaan. |
Tuolle takille pitää olla pakkasta, että viitsin sen kävelyn ajaksi laittaa päälle. Paclite -gore saa jostain syystä paaaaljon enemmän käyttöä. Hyvä jos itselläsi on toisin, ei sitten ollut samanlainen hukkaostos. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Usko Eevertti Luttinen Banned
Liittynyt: 07 Huh 2012 Viestejä: 1397 Paikkakunta: Närreitten valtakunta
|
Lähetetty: 12.10.2012 14:06 Viestin aihe: |
|
|
valmet 412s kirjoitti: | ainoa oikeasti toimiva kalvo on gore-tex. ihan turha väittää mitään muuta. |
ainoa oikeasti maksava kalvo on gore-tex. ihan turha väittää mitään muuta. _________________ Ja sen poijjan nimi oli Julli ja sillä oli hirmuinen kulli |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Eräpeikko Kanta-asiakas
Liittynyt: 29 Maa 2008 Viestejä: 3312 Paikkakunta: Vekkulan puukirkon takana.
|
Lähetetty: 12.10.2012 14:44 Viestin aihe: |
|
|
Hihhhihihi. _________________ Mogens Trolle |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vortex Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 12.10.2012 15:12 Viestin aihe: Re: Kalvopuvut 2000-luvun suurinta kusetusta. |
|
|
VeturiVille66 kirjoitti: | Itse en enään hanki yhtään kalvopukua. On niitä muitakin vaatetus vaihtoehtoja metsälle. Kelien ja tarpeiden mukaan. |
Kyllä ihan oikea kalvopuku käy sadeasusta mutta ei sitä liikkuessa voi päällä pitää. Tuonne johonkin kalvopuku keskusteluun laitoinkin linkin Varustelekan myymään BW kalvosadeasuun, joka on ollut erinomainen sadeasuste. Huomattavasti mukavampi kuin perinteinen kumi. Pitää myös veden ulkopuolella. Kuten myös sisäpuolella... _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Nimrod Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 12.10.2012 16:19 Viestin aihe: |
|
|
Hyvät kalvoasut ovat hintansa väärti varsinkin sateisina aikoina. Sitten taas nekin voidaan ymmärtää täysin väärin - ei niistä juoksupuvuiksi ole!
Kyse on siitä, että käytetään oikeita varusteita ja käytetään niitä oikein. Kuivalla kelillä on sulaa hulluutta pukeutua kalvoasuihin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tiger Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 12.10.2012 20:41 Viestin aihe: |
|
|
Nimrod kirjoitti: | Hyvät kalvoasut ovat hintansa väärti varsinkin sateisina aikoina. Sitten taas nekin voidaan ymmärtää täysin väärin - ei niistä juoksupuvuiksi ole!
Kyse on siitä, että käytetään oikeita varusteita ja käytetään niitä oikein. Kuivalla kelillä on sulaa hulluutta pukeutua kalvoasuihin. |
Monella on vain yksi puku. Metästyspuku. Se on jotaki texiä ja heti kun sorsajahdin avajaispäivänä passiin ramutessa tulee hiki, niin kalvo ei hengitä. _________________ Syön ammuttua lihaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|