Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Lilli-Maria Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 13.01.2006 00:59 Viestin aihe: |
|
|
Ajattelen niitä ostajia jotka todella käyttävät tätä "myrkky"tuotetta ja nyt vasta sitä vedetään markkinoilta .
Kaikki eivät käy netissä jossa asiasta tiedotettu jo viikkoja sitten eri palstoilla.
Harmi jos jonkun koira saa siitä jotain,esim.kantavalle nartulle nuo aineet eivät voi olla hyväksi.
Itse olen kokeillut todella monia merkkejä.Jahti/Vahtiakin ,mutta siitä tuli niin valtavat sonnat.Saman valmistajan Blue&White oli kalliimpi versio eläinkaupoissa mutta vähäisen kysynnän vuoksi lopetettiin.
Mielellään käyttäis kotimaisen valmistajan tuotetta (vaikkakin epäilen Suomeen kierrätettävän eri maista raadot,jotka täällä jauhatuksen jälkeen saavat kotimaisuus merkinnän)mutta useamman koiran kanssa tuo sonnan määräkin on tärkeä.
Olen käyttänyt tuota Sport Mixiä-enkä nyt muista siitä mitään erityisen ainutlaatuistakaan,mutta nyt kun pentu on talossa annan aktiiviselle aikuiselle koiralle perusruoan lisäksi sitä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Lynx 360s Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.02.2006 19:04 Viestin aihe: |
|
|
Ottakaa Gröönlannista mallia (raakarasva) miten ne koirat ennen eli. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kettu ***
|
Lähetetty: 10.02.2006 19:25 Viestin aihe: |
|
|
Tukevan rasvasta lihaa ja sisäelimiä, niin ei tarvitse mitään ihme kasvisrasvoja. Mitäs sitten teette kun koira alkaa ammua? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|