Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kettupilli gallup |
GHJ |
|
10% |
[ 12 ] |
Nordik Predator |
|
71% |
[ 86 ] |
Nordik Predator- crying bird |
|
7% |
[ 9 ] |
muu, mikä? |
|
10% |
[ 13 ] |
|
Ääniä yhteensä : 120 |
|
Kirjoittaja |
Viesti |
mikko81 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 25.11.2010 17:23 Viestin aihe: |
|
|
Ihan varmasti... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
mika h Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 25.11.2010 22:22 Viestin aihe: |
|
|
Muistakaas että ruotsalaiset neuvoo siinä videolla tuulen suuntaan asettumusen väärin |
|
Takaisin alkuun |
|
|
RealExtreme Kanta-asiakas
Liittynyt: 24 Hel 2008 Viestejä: 3283 Paikkakunta: Häilyvä raja hyvän & pahan alueella
|
Lähetetty: 25.11.2010 22:45 Viestin aihe: |
|
|
Saman videon kyttääminen ei paljon ketun pillitystaitoa kehitä, vaan on ajan hukkaa. Jos videoista haluaa jotakin oppia, on levyä asemassa vaihdettava käytännössä kokoajan. Tärkeää on katsoa eri pillittäjien ja tekijöiden pätkiä ja omaksua niistä erityispiirteitä ja eroavaisuuksia omaan toimintaan, verrata, kääntää, vääntää..
Petoja oppii pillittämään VAIN pillittämällä ja jos jokin menee toistuvasti vikaan on se taktiikka lopetettava niskalaukauksella välittömästi.
Crit`R Call Standard ja maailma pelastuuuuuuuu........(ekomiehen sanoin)
ps. Niin ja nordikin voitte työntää pyllyyn |
|
Takaisin alkuun |
|
|
JoonasL Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 25.11.2010 23:43 Viestin aihe: |
|
|
Mun mielestä crit`r pillin voi laittaa jonkun mukavan pojan peppuun ja pistää kettuhomman toimimaan nordikilla . Kaikki tilanteet tähän mennessä np:llä (muistaakseni 8 kettuhollia) omalla kohdalla. Niin ja sitäpaitsi nordik on Ruotsalainen, siellä on moni asia paremmin niinku madeleine.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Toppu Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 26.11.2010 09:33 Viestin aihe: |
|
|
RealExtreme kirjoitti: | Niin ja nordikin voitte työntää pyllyyn |
JoonasL kirjoitti: | Mun mielestä crit`r pillin voi laittaa jonkun mukavan pojan peppuun |
pyllys mä oon niitä pitänykki mut ikinä en o kettua nähny.. missä lienee vika _________________ Panoksia, Paljo!
http://mrkonepaja.blogspot.fi |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Metsuri2 Vieras
|
Lähetetty: 26.11.2010 09:38 Viestin aihe: |
|
|
Tuo ruotsalainen video on toistaiseksi ainoa jota voi katsoa hermostumatta. Mulla oli taannoin myös noita amerikkalaisia kojoottivideoita, mutta alkoi ärsyttämään se Jenkkien ylimielinen asenne siihen touhuun. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Mäkkäri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 26.11.2010 13:01 Viestin aihe: |
|
|
joo taitolaji, toimii kun osaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
JoonasL Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 26.11.2010 13:18 Viestin aihe: |
|
|
Toppu kirjoitti: | RealExtreme kirjoitti: | Niin ja nordikin voitte työntää pyllyyn |
JoonasL kirjoitti: | Mun mielestä crit`r pillin voi laittaa jonkun mukavan pojan peppuun |
pyllys mä oon niitä pitänykki mut ikinä en o kettua nähny.. missä lienee vika |
Sulla on ollut väärän merkkinen pilli, latvialainen peenis-kettupilli on suunniteltu tuonne osastoon. Täytyy varmaan panostaa huominen päivä ketunpillitykseen, saa nähdä miten käy. _________________ live jasmin |
|
Takaisin alkuun |
|
|
RealExtreme Kanta-asiakas
Liittynyt: 24 Hel 2008 Viestejä: 3283 Paikkakunta: Häilyvä raja hyvän & pahan alueella
|
Lähetetty: 26.11.2010 14:44 Viestin aihe: |
|
|
Itse uskaltaisin väittää että nuo ruotsalaishemmot ei tiedä läheskään niin paljon petojen pyynnistä pillittäen kuin jenkit. Jenkkien videot ovat melko kaupallisuuden raiskaamia, mutta hyvällä suodatuksella sieltä löytyy melko paljon käyttökelpoista informaatiota, jota sitten kukin voi soveltaa omaan käytäntöönsä. Lisäksi on syytä hankkia pillitysmateriaalia muualtakin päin maailmaa, kuten saksasta, britanniasta ja australiasta.
Norskien Clausenilla on myös pätkää, joka voisi olla tutustumisen arvoinen, mutta ainakin viime vuosien videomatsku on tuolta jannulta ollut melko löyhää kamaa. Hyvin tehtyjä mutta löyhiä ja kasvottomia. Saman informaation kerää aktiivinen metsästä kokemuksen kautta ja saa vielä enemmän. Niin ja pienemmällä rahalla.
Jumittelu ja yhden jumalan nimeen vannominen on vaan niin perseestä, jopa niin syvältä perseestä että se kurkkii hampaiden takaa.
Nordikkia pitää taas moittia samaan hengen vetoon. No !&%¤# se on. Se on tuote, eikä yhtään enempää. Jos haluaa pillityssopasta kerätä kaikki kikkareet, on syytä hankkia työväline mikä lisää variointimahdollisuuksia omistajansa kekseliäisyyden äärirajoille saakka.
Ketun pillitys on kekseliäisyyttä, kokeilua, uskallusta...ja HELEVETIN kovaa työtä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Metsuri2 Vieras
|
Lähetetty: 26.11.2010 21:36 Viestin aihe: |
|
|
Joo tuo Clausen on kans hyviä videoita tehny.
Mua ärsyttää noissa amerikkalaisissa jahtivideoissa tuo ääliömäinen mässäily ja nauru saaliin saamisen jälkeen. En voi sulattaa sitä mitenkään. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Toppu Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 26.11.2010 23:07 Viestin aihe: |
|
|
kyllähän sitä suu vääntyy väkisinki hymyyn jos saalista saa. toisilla on vaan eri tapa ilmaista itteensä. amerikkalaiset vaan sattuu olemaan avoimempaa kansaa ku suomipojat. mut niinku RE sanoi, että ku suodattaa ja kattoo nii saa paljo oppia. ja kyselemällä eri ihmisiltä kokemuksia. varsinki tämä foorumi olis melko hieno paikka jakaa ajatuksia ja kokemuksia.
mitä pilleihin tulee nii oon viime aikoina käyttäny eniten critr'call standarttia. aluksi vannoin ghj:n nimeen ja site np:n. nyt oon pari pilliä tilannu saksasta ja ne on huippuja(ku ne kerta on uusia) ja muitaki pillejä on kyllä. mut semmosta se on, aina jotain uutta. sitte oon panostanu kaikkeen muuhun ylimääräseen niinku kuinka olla passis valmiina ja liikkumatta. osata seurata ympäristöstä parhaat paikat mistä kettu todennäkösesti tulee(aina ollu siinäki vääräs). ja oon miettiny että onko paikalla väliä siinä mieles, että tuleeko kettu mielummin siihen 50m:n päähän paremmin vai onko tämä hyvä paikka, vähä niinku sorsastukses kuvien paikka.. vai onko tämä turhaa humpuukia ja ajatusten heittoa. mitä mieltä muut on? _________________ Panoksia, Paljo!
http://mrkonepaja.blogspot.fi |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Metsuri2 Vieras
|
Lähetetty: 27.11.2010 09:24 Viestin aihe: |
|
|
Hymy onkin ihan eri asia ku ruma naurunräkätys. Jonkinlainen kunnioitus saalistakin kohtaan pitäisi olla. En yhtään ihmettele että metsästyksenvastustajat saavat vettä myllyynsä jos he luulevat että me kaikki ollaan tuollaisia kuin jenkit noissa videoissa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
deadwolf Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.12.2010 10:06 Viestin aihe: |
|
|
Kaytan Sceery outdoors:in open reed predator pillia. Toimii kelilla ku kelilla ja on tullut kettujakin mukavasti vaikka nykyaan kaytankin enemman soitinta kuin pillia
http://www.sceeryoutdoors.com/predator.html |
|
Takaisin alkuun |
|
|
pölykeuhko Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.12.2010 18:39 Viestin aihe: |
|
|
Metsuri2 kirjoitti: | Hymy onkin ihan eri asia ku ruma naurunräkätys. Jonkinlainen kunnioitus saalistakin kohtaan pitäisi olla. En yhtään ihmettele että metsästyksenvastustajat saavat vettä myllyynsä jos he luulevat että me kaikki ollaan tuollaisia kuin jenkit noissa videoissa. |
Täysin samaa mieltä.Samaa pa*kaa saa katsoa(ja kuunnella)noissa kalastusfilmeissä... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Metsuri2 Vieras
|
Lähetetty: 04.12.2010 11:55 Viestin aihe: |
|
|
Jep. Nuo kalastusfilmit on kyllä täyttä !&%¤# |
|
Takaisin alkuun |