Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Kotkotus Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.02.2009 20:32 Viestin aihe: |
|
|
Jäi toi vhf päälle ja kuntelin just sellaset avautumiset,että ei voi kuin ihmetellä Meno on kuin teini discossa,jossa joku on saanut sormettaa ja joku toinen ei,eli vihamies! Onko tämä näin vakava harrastus,kun omasta mielestäni nautin kettu jahdista! Mä en kenenkään kettuja omista ja mun jahteja saa kuunnella kuka vain,koska siinä ei ole mitään salattavaa! Jahti on työlle ja mielelle,erittäin hyvää "terapiaa"!
Toi avautuminen ei koskenut minua,mutta läheltäkin meni. Enkä oosikkaan piitannu,vaikka olis koskenutkin
No tässä vietetään kettumettän loppuja kaveriporukassa ja kuunnellaan 2.kanavaa n.100 km Lapualta etelään.
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jänkäkurppa Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.02.2009 21:14 Viestin aihe: |
|
|
Lapualla on Lapuan laki Ensin tehdään ja sitten vasta ajatellaan |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kotkotus Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.02.2009 21:37 Viestin aihe: |
|
|
Jänkäkurppa kirjoitti: | Lapualla on Lapuan laki Ensin tehdään ja sitten vasta ajatellaan |
Niin,vähän matkaa etelään päin ja sama peli jatkuu! No,ens vuonna tehrään kiusaa vaikkei tahrokkaa. Ollahan vain mettällä ja katotahan,kuinka koiruus häiritöö nuota kiihkeelijöötä. Vanaha joka on jo hauras, antoo noille tykytyksiä No uuresta penikasta alakasin ja torelta hyvältä näyttää!
Piretähän miäli kirkkahana ja jatketahan ens vuonna uuresta |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|