Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Kipinä ll Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.04.2016 13:27 Viestin aihe: |
|
|
Minun ensimmäinen tukin teko ei mennyt oikein putkeen, kun perän alaosasta löytyi puusta tyhjä kohta, oksa tai muu sellainen. Vi**ti niin paljon, että tukki on maannnut tuossa kuvassa olevan kaapin päällä anakin viisi vuotta. Ajattelin yksi päivä, että täytyy sille tehdä jotain ja korjata tukin perän alaosa. Tein perän alaosan toisesta pähkinäpuusta mutta sauma häiritsi minua, niinpä pöllin emännän kukkapuskasta saniaisen lehden ja pihalta otin petäjän okasan kokeilin noita motonetin camomaaleja
Olettekos muuten mitä lakkaa käyttäneet näiden maalien kanssa.
_________________ Entinen Kipinä |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Ekohippi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.04.2016 21:10 Viestin aihe: |
|
|
Lukaiset purkista, että onko alkydi-, vai "se toinen" maali (ei muista enää nimiä...) ja samaa tyyppiä oleva lakka ei kiehu pinnassa. Itse olen varmistellut ja vedellyt samointein samalla merkilläkin... _________________ "Älä valita verojen korkeutta vaan iloitse siitä, että ne ovat nyt alhaisemmat kuin koskaan vastaisuudessa" |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kipinä ll Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.04.2016 21:26 Viestin aihe: |
|
|
Taidan ottaa minäkin varman päälle ja hakea motonetistä samaa sarjaa. _________________ Entinen Kipinä |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kipinä ll Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.06.2020 09:14 Viestin aihe: |
|
|
Mitä muovipohjamaali olette muovitukeissa käyttänyt Motonetin camo maalien kanssa? Pitääkö alkydimaalille olla eri pohjamaali kun normi maalille? _________________ Entinen Kipinä |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|