Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
pihkat Vieras
|
Lähetetty: 19.08.2007 23:01 Viestin aihe: |
|
|
Koklaa boarin semimagnum ja magnum, varmaan ainakin 3,25 toimii moitteettomasti, ainakin luulen niin.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
suikka Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.08.2007 07:46 Viestin aihe: |
|
|
pihkat kirjoitti: | Koklaa boarin semimagnum ja magnum, varmaan ainakin 3,25 toimii moitteettomasti, ainakin luulen niin.. |
niin minäkin luulin että 14 muuta panosta toimivat jotenkin mutta vit...
80-MAX 130 haulta taulussa ja todella epätasasesti on mielestäni huono jos jotkut pistelee 150-220 kuulaa tauluun samalla aseella. pitkiä supistajia en vielä saanut.. ensi viikolla tietää millon tulee vai tuleeko. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
rihlajorma Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.11.2007 12:57 Viestin aihe: |
|
|
Mulla ollut Tikka 412S (28") aika pitkään ja kyllä patruunan etsiminen oli siihen myös työlästä. Parhaat kuviot ja läpäisyt sain vinsun superspeedillä (36g) ja haulikoko 2,9 ja 3,3mm. Useimmat maknumipatruunat saattoi unohtaa, mutta remingtonin magnum tiputti hyvin. Ja niitä pidempiä suppareita kannattaa tosiaan kokeilla! _________________ aina roiskuu kun rapataan |
|
Takaisin alkuun |
|
|
suikka Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.11.2007 13:02 Viestin aihe: |
|
|
joo kuviot on kunnossa tikassa nyt! kiitos käyttäjälle joka kantaa nimimerkkiä isoisä! todella asiantuntevaa apua tuli + pitkät supparit ja oikeita panoksia |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|