Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Kaaleb Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Mc-manteli Kanta-asiakas
Liittynyt: 28 Lok 2007 Viestejä: 3606 Paikkakunta: Länsirannikko
|
Lähetetty: 29.03.2016 08:45 Viestin aihe: |
|
|
On tainnut se mäyrä unohtua siinä vaiheessa ku kaveri on hautautunut....
Ensin pitäny kaivaa ukolta pää näkösälle ettei tukehdu sinne.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tuhola Kanta-asiakas
Liittynyt: 29 Maa 2004 Viestejä: 21322 Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa
|
Lähetetty: 29.03.2016 13:14 Viestin aihe: |
|
|
Kaivoin joskus supia niin jäin kans reikään kiinni. Olin yksin enkä saanut puhelinta otettua. Kukaan ei tiennyt missä olen jne. Jeesus mutta meinas iskea paniikki. Pudotin itseni pää edellä semmoseen aika syvään reikään ja jäin jotenkin kiinni. Oli lähellä etten päässy darvin awards listalle. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
heiluri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 29.03.2016 13:57 Viestin aihe: |
|
|
Joo,samalla tavalla kerran jumissa ikivanhan ladon alla,menin pistooli kourassa kurkkaamaan onko mäyrä kotona,meinasi hetken hiukan hirvittää kun on hivenen ahtaanpaikan kammoa. _________________ Kertalaakiyhdistys |
|
Takaisin alkuun |
|
|
kolopesijä Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 29.03.2016 14:49 Viestin aihe: |
|
|
Luolilla olisikin turvallisinta siirtyä siihen osastoon, joka nojailee ylimääräisiin työkaluihin kaivannon laidalla ja jakelee viisaita neuvoja. Myös ko. väelle usein ominainen ylikehittynyt gyrvänkannattaja-lihas ehkäisee hyvin liian ahtaisiin paikkoihin työntymisen.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Mc-manteli Kanta-asiakas
Liittynyt: 28 Lok 2007 Viestejä: 3606 Paikkakunta: Länsirannikko
|
Lähetetty: 29.03.2016 17:42 Viestin aihe: |
|
|
Kaivuuvuorossa ollut ukko oli sortuman sattuessa 5m syvällä...
Onneksi yks kaveri ei menny paniikkiin vaan hyppäsi pää edellä perään ja sai kaivettua viime hetkillä pään puoliksi esille ja nyrkin mentävän reiän suun eteen että happi kulkee..
Odotella siinä palokuntaa ensin puolitoista tuntia ja sen jälkeen seittämän tunnin operaatio ennen ku ukko oli saatu ylös..
Siellä on ollu leikki kaukana.. Välillä on uuden sortuman sattuessa ollu palomieskin kaulaa myöten.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Marcus82 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 29.03.2016 17:47 Viestin aihe: |
|
|
kolopesijä kirjoitti: | Luolilla olisikin turvallisinta siirtyä siihen osastoon, joka nojailee ylimääräisiin työkaluihin kaivannon laidalla ja jakelee viisaita neuvoja. Myös ko. väelle usein ominainen ylikehittynyt gyrvänkannattaja-lihas ehkäisee hyvin liian ahtaisiin paikkoihin työntymisen.. |
Mä olen jo siirtynyt siihen osastoon _________________ takaa ohi! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Peto Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 10297 Paikkakunta: Tre/P-pohjanmaa.
|
Lähetetty: 29.03.2016 17:52 Viestin aihe: |
|
|
Oon minäki ollu kaivannon laidalla nojaamassa lapioon, kun pohjinmainen ukko oli 4,5 m syvällä kaivannon lossatessa.
Ei onneksi täyttynyt kuin vyötäisiä myöten. Siinä hiljaa mielessäni mietin, että onkohan sen supin nahka tämän väärti... _________________ Vaikka muu häviää, niin metsästys jää. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
pihkat Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 29.03.2016 19:17 Viestin aihe: |
|
|
Ei kai supeja nahkan takia pyydetä, vaan lintupoikueiden. _________________ Voi pihkat |
|
Takaisin alkuun |
|
|
kolopesijä Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 29.03.2016 19:32 Viestin aihe: |
|
|
Peto kirjoitti: | Oon minäki ollu kaivannon laidalla nojaamassa lapioon, kun pohjinmainen ukko oli 4,5 m syvällä kaivannon lossatessa.
Ei onneksi täyttynyt kuin vyötäisiä myöten. Siinä hiljaa mielessäni mietin, että onkohan sen supin nahka tämän väärti... |
Ei nahka, mutta henki on! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
remari1 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 30.03.2016 06:32 Viestin aihe: |
|
|
tulipa mieleen et kannattaako fillerihiekkaan kaivaa 5m monttua...?
onneksi ei tarvinnut ottaa oppia sieltä kovimman kautta... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
wata Kanta-asiakas
Liittynyt: 27 Mar 2012 Viestejä: 2033 Paikkakunta: North carelia
|
Lähetetty: 30.03.2016 23:38 Viestin aihe: |
|
|
Onneks on sen verta massaa ettei tervihe pieniin koloihin kyhätäkkään.
Van tuos tapaukses oikeasti leikki kaukana, en voi kuvitella ajatuksia mitkä on ollu päässä tolla hetkellä... _________________ ”Vain kaksi asiaa ovat äärettömiä - universumi ja ihmisten typeryys, enkä ole ensimmäisestä aivan varma." |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|