Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Poffo Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 26.11.2005 17:15 Viestin aihe: Haudutuspata |
|
|
Ensinnäkin nopeasti selattuani tulin tulokseen, että aiheesta ei olla vielä keskusteltu. Pyydän anteeksi jos ketju on jo avattu.
Niin asiaan. Onko kukaan kokeillut vielä metsästäjä-lehdessä mainostettua riistan haudutuspataa? Äiti mammalle sitä näytin joululahjatoiveena, ja siihen tulokseen tultiin että mahtaa olla käypä peli. Sinänsä ei hinnalla pilattu, kun kaupassa vastaavasta saattaa joutua maksamaan yli 200€. Nythän hinta on se jämäkkä 99€ ja ovh. n.300€.
Kirjoitelkaahan ihmeessä mielipiteitä niin tiedän, olenko ostamassa kokonaista sikafarmia säkissä. _________________ Recon: Fair play- Never!! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tursas ***
|
Lähetetty: 26.11.2005 18:38 Viestin aihe: |
|
|
Normaali erätukun tyyli mainostaa.
Mitäs kaupanpäällisiä luvattiin? JahtiJakt -ajokoira, JahtiJakt -haulikko ja Jahti-Jakt suola- ja pippurisirotin?
Ei kokemusta padasta.
Mainoksesta poiketen olen sitä mieltä, että kokki sen ruoan tekee. Erilaiset työvälineet ovat vain apuna. Mainoshan antaa kuvan, että pata valmistaa ruoan. Ainakin itse olen joutunut eväät tasapuolisesti emännän kanssa väkertämään.
Onkos tällä luultavasti kaukoidässä valmistetulla tuotteella millainen takuu? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jussio Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 29.11.2005 12:48 Viestin aihe: |
|
|
Juu, ei hyvältä vaikuta. Vaikka olenkin vannoutunut Opel- ja JahtiJakt-mies, niin ko. vehje on se mihin henkilökohtaisesti vetäisin rajan. Sijoittamalla 99 euroa a) Hackmanin kerroskattilaan ja b) painekeittimeen jää rahaa vielä pullolliseen hyvää punkkua tai kahteen heikompaa. Mitä tuolla tekee kun vehje hajoaa vuoden takuuajan jälkeen. Jää tyylikäs keraaminen tarjoiluastia. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
anttijaa Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 16.11.2006 12:20 Viestin aihe: |
|
|
Niin, noita haudutuspatoja kyllä löytyy samaan tai halvempaankin hintaan muualtakin. Kokeilkaapa vaikka googlella haulla haudutuspata |
|
Takaisin alkuun |
|
|
DARTON Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 16.11.2006 12:35 Viestin aihe: |
|
|
Ihmetyttää tuo haudutuspadan hinta. Ulkomailta on tullut ostettua parikin haudutuspataa. Hinta oli 15 euron paikkeilla.
Ovat muuten erinomaisia riistaruokien laittoon. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Pykälämaakari Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 16.11.2006 14:30 Viestin aihe: |
|
|
Onko tämä haudutuspata jotain sukua sille kuuluisalle aromipesälle, jota mainostettiin reippaasti pari vuotta sitten? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Ronjan poppoo Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 17.11.2006 12:56 Viestin aihe: |
|
|
Saman asian ajaa ihan tavallinen valurautapata.
Joko levyllä tai uunissa. Hyvä valurautapata sitoo niin paljon lämpöä että loppukysennyksen voit hoitaa jopa kylmässä.
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jartsu Banned
Liittynyt: 08 Maa 2004 Viestejä: 30047 Paikkakunta: keski pohjanmaa
|
Lähetetty: 17.11.2006 23:54 Viestin aihe: |
|
|
Heinä suopa oli vanhan kansan aromipesä.
On mulla sen verta vanha keitto kirja jotta se mainittihin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Weatherby Kanta-asiakas
Liittynyt: 20 Hei 2009 Viestejä: 1587 Paikkakunta: Länsi-uusimaa
|
Lähetetty: 12.02.2016 12:30 Viestin aihe: |
|
|
Nostetaan tätä aihetta viimeisen viestin kymmenvuotispäivän kynnyksellä. Eli nyt kun ilmeisen moni tämänkin foorumin käyttäjistä on kyseisiä laitteita hankkinut niin ottaisin ainakin itse mielelläni vastaan hyviä vinkkejä ja reseptejä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
vekev Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Iso-Jaska Kanta-asiakas
Liittynyt: 01 Tam 2007 Viestejä: 2376 Paikkakunta: Lapland Finland
|
Lähetetty: 19.07.2017 08:21 Viestin aihe: |
|
|
Jartsu kirjoitti: | Heinä suopa oli vanhan kansan aromipesä.
On mulla sen verta vanha keitto kirja jotta se mainittihin. |
Liki 40 vuotta sitte ku äiti oli perhepäivähoitaja, niin sen ajan aromipesänä toimi styroxinen kylmälaukku. Kiehautetut perunat ja kasvikset kattilassa jonkin proteiinin lähteen kanssa tuonne kylmälaukkuun heti aamupalan jälkeen. Sitte omat ja hoitokersat pihalle pariksi kolmeksi tunniksi, ja sisälle tultaessa on lounas kypsää.
Iteki käytän tätä metodia edelleen. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Stoppari Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.07.2017 23:06 Viestin aihe: |
|
|
Täytyypä ottaa osaa keskusteluun.Jokin vuosi sitten rouva innostui hankkimaan l-positiivisesta liikkeestä uudet ikkunat, joita kovasti myytiin.Ei senpuoleen, hyvät ruudut tuli, ei moittimista.Liikelahjana tuli haudutuspata, se seisoi kaapissa ainakin pari vuotta, kun ite otik piruuttani sen käyttöön.Ihan kokeillakseni, mutta se vei mennessään.Eipä helpompaa juttua ole tehdä liharuokia, karjalanpaisti tulee noin vaan, ja parhaimman ärtsopan olen myös tehnyt tällä.Tämähän on jo vanha keksintö, mutta onneksi jotkut sen on tuoneet nykyaikaan.Kansii kokeilla, hinnat lähtee n.30 eurosta.Ennen vanhaan tämä oli "sähkövuoka"
http://www.puutarha.com/kuvastot/haudutuspatareseptit/files/assets/common/downloads/publication.pdf |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|