Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Robocop Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.08.2017 14:52 Viestin aihe: Hiilikuitusuoja |
|
|
Jossain olen nähnyt piipun ympärillä hiilikuidun näköistä materiaalia. Tietääkö kukaan? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kylmä-Mika Kanta-asiakas
Liittynyt: 02 Tou 2010 Viestejä: 1981 Paikkakunta: Metsien ja vesien pitäjä
|
Lähetetty: 19.08.2017 15:46 Viestin aihe: Re: Hiilikuitusuoja |
|
|
Robocop kirjoitti: | Jossain olen nähnyt piipun ympärillä hiilikuidun näköistä materiaalia. Tietääkö kukaan? |
Eikös se ollut finn 612 missä oli luotipiipussa tuollainen hiilikuituvaippa... luultavasti siirtää lämpöä paremmin ja piippu jäähtyy _________________ Kertalaakiyhdistys
Team 45-70 #1181 |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Naturalis LR Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.08.2017 15:56 Viestin aihe: |
|
|
Meinaatko tuon näköstä?
Proof Research tekee jenkeissä hiilikuituun käärittyjä piippuja. Painonsäästö tuossa taitaa olla merkittävin etu. _________________ Pitkä on pilalla, mutta lyhyen voi aina jatkaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
TA Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.08.2017 17:12 Viestin aihe: Re: Hiilikuitusuoja |
|
|
Kylmä-Mika kirjoitti: | Robocop kirjoitti: | Jossain olen nähnyt piipun ympärillä hiilikuidun näköistä materiaalia. Tietääkö kukaan? |
Eikös se ollut finn 612 missä oli luotipiipussa tuollainen hiilikuituvaippa... luultavasti siirtää lämpöä paremmin ja piippu jäähtyy |
Hiilikuitu taitaa kyllä siirtää huonosti lämpöä. Jäykkyyttä ja keveyttä luultavasti tavoiteltu. _________________ Eksyvä ei tietä kysy |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kylmä-Mika Kanta-asiakas
Liittynyt: 02 Tou 2010 Viestejä: 1981 Paikkakunta: Metsien ja vesien pitäjä
|
Lähetetty: 19.08.2017 17:17 Viestin aihe: Re: Hiilikuitusuoja |
|
|
TA kirjoitti: | Kylmä-Mika kirjoitti: | Robocop kirjoitti: | Jossain olen nähnyt piipun ympärillä hiilikuidun näköistä materiaalia. Tietääkö kukaan? |
Eikös se ollut finn 612 missä oli luotipiipussa tuollainen hiilikuituvaippa... luultavasti siirtää lämpöä paremmin ja piippu jäähtyy |
Hiilikuitu taitaa kyllä siirtää huonosti lämpöä. Jäykkyyttä ja keveyttä luultavasti tavoiteltu. |
Niinpäs joo olikin.... sekoitin jotennii tuon grafiittipohjaiseksi. Eli aivopieru _________________ Kertalaakiyhdistys
Team 45-70 #1181 |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|