Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Skycaptain
|
Lähetetty: 21.08.2019 13:13 Viestin aihe: Nahan käsittelypalvelua pääkaupunkiseudulla? |
|
|
Hei, olen yrittänyt kartoittaa mahdollisia palveluja liittyen esim supikoiran nahan käsittelyyn. Kohdealueena pääkaupunkiseutu. Arvostaisin vinkkejä.
Esimerkki case:
- olen paikantanut Supikoiran pesäkolon ja minulla on siellä kamera, nään kun se tulee ja menee
- minulla on ennestään supihattu, joskin toisen ihmisen metsästämä ja tekemä
- jos tuon Supin ampuisin pois kuleksimasta, siitä voisi tehdä hanskat?
- minulla ei ole omaa aikaisempaa osaamista nylkemisestä tai nahan käsittelystä
- voisin opetella aihetta itsekin, mutta täysin internet pohjalta menisi varmasti aika perseelleen
- voisiko hyvän lopputuloksen taata toimittamalla elikon sopivalle pienyrittäjälle?
Onko tällaisia yrittäjiä vielä olemassa? Mieluusti tukisin osaavaa käsityöläistä mikäli siihen on mahdollisuus. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Sigamees Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 21.08.2019 13:20 Viestin aihe: |
|
|
Ei muuta kun supihatun hankintaan Metsästysoikeuden pesän alueelle olet varmaan varmistanut?
Nahka alkaa olla käyttökelpoien kun pakkasia alkaa olla.
Kiikalan Raktur taitaa olla lähin muokkaamo. _________________ Running target! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Skycaptain
|
Lähetetty: 21.08.2019 14:26 Viestin aihe: Kiitos! |
|
|
Hienoa, kiitos vastauksesta, vaikuttaisi juuri sellaiselta mitä etsin!
Kyselen heiltä minkälaisia konsepteja tarjoavat.
Hmm, niin tosiaan siis nahan laatu on ilmeisesti talvikarvassa parhaimmillaan? Eli siinä mielessä pitäisi malttaa mielensä. Toisaalta aikeeni oli olla niin ovela, että saisin sen kyttäämällä haulikolla. Mikä taas saattaa tarkoittaa huonoa nahan kannalta?...hmm. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Klpr Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 21.08.2019 14:54 Viestin aihe: |
|
|
Pisteet Kiikkalan Rakturille. Viime viikolla tuli nahat heiltä ja parasta laatua mihin olen törmännyt. _________________ sole mikhän. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|