Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
samuli_e Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 31.03.2005 12:53 Viestin aihe: kevät tulee :) |
|
|
Loppu eilen kirjotukset joten päätin sit lähteä aamulla supikoirien jälkiä etsiskelemään, ku aikaa nyt riittää Ja tulihan sitä löydettyä supiloisen pesä! Oli multaa pesän edessä ku pellossa ja paljon karvoja, sekä !&%¤#äjä
jokusen metrin päässä Nyt pitää odotella muutama tunti et saan koiramiehen, jospa sit pääsis pari supiloista hengestään
Niin sitä vielä kysyisin kun meinattiin kaverin kanssa väsätä kanu-loukku ja löysin netistä ohjeet ja sen mitat oli L2.0m, P2.5m ja K0.8m niin kysyisin niiltä joilla on jo kanu-loukku, että tarvitseeko sen tosiaan olla noin iso? Ja mitkä ovat oman loukkunne mitat? Menee verkkoo ihan hullusti Niin ja millaiselle paikalle se olisi hyvä sijoittaa? Vähän aukeammalle kuin tavalliset loukut? Jep no juu ![Laughing](images/smiles/icon_lol.gif) _________________ pum! |
|
Takaisin alkuun |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Pohjolanmies ***
Liittynyt: 02 Tam 2005 Viestejä: 1104 Paikkakunta: Keski-Suomi
|
Lähetetty: 31.03.2005 15:55 Viestin aihe: |
|
|
Itellä on seuraavanlainen:
Leveys 1,5m
Pituus 2m
Korkeus 60cm
Hyvin on supit mennyt ja on sinne kettukin eksynyt. Nuo minun mitat taas olivat isommat mitä itse jostain ohjeesta katsoin.
Paremminhan se tietenkin pyytää mitä isomman siitä tekee. |
|
Takaisin alkuun |
|
ar Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 31.03.2005 16:06 Viestin aihe: |
|
|
Varokaa sitte ettei uskolliset jahtitoverinne mene niihin (eli hurtat)
Vaikuttavat sen verran isoilta loukuilta... |
|
Takaisin alkuun |
|
Mikke89 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 31.03.2005 16:36 Viestin aihe: |
|
|
Minä olen pistänyt loukkuni isojen teiden lähelle, missä kukaan selväjärkinen ei koiraansa irti päästä... |
|
Takaisin alkuun |
|
samuli_e Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 31.03.2005 21:26 Viestin aihe: juu |
|
|
Juu mulla on yks aika iso itse tehty loukku ja kahdesti on mennyt naapureiden koirat no pitää miettiä miten ison siitä tekee. Varmaan saattaisi vähän isompi tietty pyytää paremmin. Peittelettekö muuten sitä mitenkään, kattoa esim? vai onko ollenkaan tarpeen. _________________ pum! |
|
Takaisin alkuun |
|
Pohjolanmies ***
Liittynyt: 02 Tam 2005 Viestejä: 1104 Paikkakunta: Keski-Suomi
|
Lähetetty: 31.03.2005 21:46 Viestin aihe: |
|
|
Itellä ei kanussa ole muuta naamiontia kuin se, että se on pienen kuusen tarrin vieressä minkä oksat ylettyvät loukun sisälle. Pienemmät loukut tulee kyllä sitten peiteltyä paremmin. |
|
Takaisin alkuun |
|
jani s ***
Liittynyt: 04 Kes 2005 Viestejä: 1280 Paikkakunta: Varsinais-Suomi
|
Lähetetty: 26.06.2005 12:12 Viestin aihe: |
|
|
Samuli_e sellaset terkut et tee siit vaan sellane ku oot ajatellu..Mul ei oo ihan noin iso mut väitän et toimis paremmin jos ois....KAI.. Ite oon laittanu sen kanun ison kuusen alle metsätien varteen suon viereen pellon laitaan. Kyl siihen syksyllä supeja menee mut kevääl on vähän hiljasta..Ajattelin ny nostaa sitä luukkua muutaman centin ehkä aikuiset supit vähän enpii sen takia??? tupliakaan en oo saanu ehkä se sit on liian pieni onnea vaan sul samuli |
|
Takaisin alkuun |
|
|