Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Matsoni Vieras
|
Lähetetty: 20.05.2004 16:15 Viestin aihe: Fleece-takki |
|
|
Tarvitsisin ensi syksyksi uuden fleece-takin. Minkälaisia teillä on.? Eli pitäsi olla lämmin ja mielellään vettä ulkona pitävä (sellasia kuullemma on). SAstalla on sen niminen kun Moss Camo mutta sen hinta on aika huikea. Eli jos teillä on laadukkaita takkeja jotka kestää vähän useammankin vuoden metsästysreissut niin ehdotelkaa.
Pitkiä matkoja kävellessä minä pidän mielummin lämmintä Fleeceä tai vastaavaa ennemmin kuin paksua ja nihkeää takkia, kunhan keli on nollan yläpuolella. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Miksu Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.05.2004 17:00 Viestin aihe: |
|
|
jahti jaktin fleece on lämmin ja hyvä mut se ei vissiin piä sadetta. _________________ Kyllä mehtä palakan maksaa kun vuan työ tehtyä tulloo |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jaker Vieras
|
Lähetetty: 23.05.2004 12:07 Viestin aihe: |
|
|
Fjällrävenin Otter-takkia olen käyttänyt pari vuotta metillä.
Miellyttävä fleeece siinä mielessä, että kangas on paljon tiheämpää, kuin normi "hötö" fleece. Niinpä pitää jonkin verran tuulta ja kosteutta ulkopuolella, vaikka takissa ei ole mitään kalvovuoria. Hengittävyyden parantamiseksi (kai) on verkko"vuori".
Olen käyttänyt tätä niin syksyllä kuin talvellakin. Kosteuden pidosta sanoisin, että märässä metsässä kosteus ei vielä tule läpi, mutta tihkusateessa alkaa gore-takki olla jo elementissään.
Talvella olen muuten myös havainnut tämän hyväksi erityisesti hiihtojahdeissa lumipuvun alla, jolloin pikkupakkasella hiihtäessä hikoillessa ei tarvitrse fleecen alla urheilukerraston paitaa paksumpaa eristettä.
Hintaa takilla oli jotain 100 eekkeria tarjouksessa. Ehdottomasti parhaita metsästysvaateostoksiani. Eikai sitä näin komeaa ylistysvirttä muuten olisi viittinyt kirjoittaakaan... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
OttoWilhelm Vieras
|
Lähetetty: 23.05.2004 13:51 Viestin aihe: |
|
|
Laksenin Windstopper-fleece, tuulen- ja vedenpitävä, metästyskäyttöön suunniteltu. Käytin koko syksyn, talven ja keväänkin . . . |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|