Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
tukintekijä Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 22.12.2005 15:27 Viestin aihe: peura tai kauris lupia? |
|
|
Myykö joku eteläsuomesta peura tai kaurislupia yksityisille henkilöille?
mistä kannattaisi kysellä? myös haaskalta kettujen ja supien kyttäys kiinnostaisi? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tukintekijä Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 22.12.2005 16:01 Viestin aihe: |
|
|
oletteko ampuneet esimerkiksi peura passissa ollessanne ruokintapaikalle jäniksiä vaikuttaako pahasti peuran saapumiseen vai jättääkö tulematta jos veri haisee edes vähän.. jos ammutte jäniksen niin haetteko heti vai vasta lopetettua passituksen..? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
pystis Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 26.12.2005 10:38 Viestin aihe: |
|
|
eipä laukauksen ääni juurikaan häiritse eläinten tulemista. kun ammut jotain muuta kuin kaurista tai peuraa niin hae elukka pois vasta kun lähdet pois passista.
itse olen usein ampunut rusakon tai ketun tornista ja esim. kauris on tullut 5-10 min kuluttua automaatille. kerran olin juuri lopettamassa kun peltoon tuli rusakko jonka sitten ammuin ja kävin hakemassa. kävelin takaisin torniin hakemaan tavaroita kun rusakon jälkiä pitkin tuli kettu jonka myös sitten sain, mukava tupla ilta siis! _________________ en ehkä aina ole oikeassa, mutta koskaan en ole väärässä |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Taiga Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 27.12.2005 08:33 Viestin aihe: |
|
|
Olen ampunut kettuja ja jäniksiä ollessani peura/kauris kytyllä. Haen raadot heti pois ja hetken odoteltuani tulevat sorkkaelukat peltoon.
Eivät tunnu välittävän veren hajusta. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|