Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
RiUDE Kanta-asiakas
Liittynyt: 24 Maa 2004 Viestejä: 20455 Paikkakunta: Savonlinna
|
Lähetetty: 19.12.2005 16:47 Viestin aihe: Kotiteatteri |
|
|
Mielenkiintoa herättävä otsikko?...=)
Siitä kuitenkin on puhe. Onko kellään päässyt käymään yhtä onnettomasti kuin itselleni:
Tuossa kerran olin itsekseni kotona ja ajattelin katsoa pitkästä aikaa jonkun leffan rauhassa (=riittävästi ääntä kotiteatterista) kun emäntä ja koira olivat poissa.
No ei siinä mitä, leffa oli lopuillaan kun kuulin oven käyvän ja samassa koira syöksyikin jo olohuoneeseen. Ja samalla hetkellä taivas aukesi elokuvassa ja huone täyteen dolby digitalia, ja kovaa.
Koira jähmettyi sekunniksi ja sitten sekosi täysin...stereot kiinni äkkiä ja rauhoittelemaan koiraa. Rauhoittui aikanaan.
Tajusin samalla ettei ole raukka tainnut kertaakaa kuulla kotiteatterin ääniä 7kk aikana jonka meillä on ollut...
9 viikkosesta asti on totutettu ampumiseen yms. mutta eipä tähän.
Ilmeisesti monesta suunnasta tuleva ääni on jo sinällään ihmeellinen, saati sitten yhdistettynä em. shokkivaikutukseen.
Seuraavana päivänä ei enää muistanut mitään, eikä tv:n omien kaiuttimien kautta tuleva kovakaan ääni haittaa mitään kuten ei ennenkään.
Olen pari kertaa kokeillut varovasti totuttaa, mutta näyttää toivottomalta.
Ei tarvi kuin laittaa stereot päälle, ja koira on hukassa samantien...
Siis ei edes ääntä, pelkkä vaimea ritinä/suhina jota ei edes itse kuule kunnolla riittää, koira on samantien oven vieressä ulvomassa, rupeaa läähättämään ja nykimään aivan hervottomasti....=(
On sen verran ikävää katsottavaa että enpä viitsi edes yrittää totuttaa enempää ainakaan tällä erää.
Elikkä kannattaa muistaa tuollainenkin asia sille loputtomalle listalle mihin pentu kannattaa totuttaa! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
löppöpetra Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.12.2005 18:35 Viestin aihe: |
|
|
Mun teatterissa on kielto merkit.Ei saa tuoda koiria,kännyköitä,tupakkaa,rullaluistimia eikä kameraa.Eli ei ole koira kokemusta DTS äänen kuunteluun. _________________ Koittakaa PETRATA vähän! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Rastinsahi Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Elo 2005 Viestejä: 7252 Paikkakunta: Lapin lääni
|
Lähetetty: 19.12.2005 19:19 Viestin aihe: |
|
|
Hmp, meillä nuo katselivat eräs yö saksankielistä säätiedotusta viispisteykkösenä TÄYSILLÄ. Siinäpä baarista palaavalle isännälle ja emännälle mukava yllätys... Olivat vissiin oppineet käpälöimään kaukosäädintä. _________________ Tapion viljan puimakone
http://www.tajukankaan.com |
|
Takaisin alkuun |
|
|
kpiispa Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.12.2005 15:10 Viestin aihe: |
|
|
Meidän koira on ainakin selkeästi epävarma ja pälyilee ihmeissään jos se ei hahmota mistä suunnasta ääni tulee/ se tulee jostain ihan mahdottomasta suunnasta. Esim. rautatieaseman asemalaiturilla kuuntelee kuulutuksia aina ihan ihmeissään. Ihmisääni tulee jostain ylhäältä monesta suunnasta mutta mitään ei siellä näyt. Hui. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Raccoon Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.12.2005 16:27 Viestin aihe: |
|
|
Tuohon kotiteatterikammoon voi myös olla syynä se että koiraa rupeaa pelottamaan kun samaa ääntä kuuluu vähän joka puolelta. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vilperi ***
Liittynyt: 22 Elo 2005 Viestejä: 10580 Paikkakunta: Espoo/Kangasala
|
Lähetetty: 20.12.2005 21:39 Viestin aihe: |
|
|
Meitin koira ei reagoi kotiteatteriin millään tavalla,päinvastoin joskus kun olen lauantaiaamuisin kotona tai mökillä ja 8:lta tulee luontohjelmia telkkarista,niin sekä minä että koira katellaan niitä. _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
hämeen hitain Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 23.12.2005 05:48 Viestin aihe: |
|
|
...
Viimeinen muokkaaja, hämeen hitain pvm 19.01.2006 23:50, muokattu 1 kertaa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jinok Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 23.12.2005 20:51 Viestin aihe: |
|
|
Löppöpetran teatteri:P
Ja näkymä taakse.
Ja tällainen sieltä paljastuu.
Siellähän pyörii elokuva.
Sisään vaan! Tervetuloa!
_________________ -Rottajalaka prkl!
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tyhjänpyytäjä Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 23.12.2005 21:05 Viestin aihe: |
|
|
Tässä ois vähän jouto aikaa.. Milloinkas seuraava näytös alkaa?
Näytti mieleenkiintoiselta toi "traileri".. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
löppöpetra Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 24.12.2005 18:41 Viestin aihe: |
|
|
Ihan milloin vaan kelpaa!Tervetuloa! _________________ Koittakaa PETRATA vähän! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|