Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
jannen87 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.02.2006 20:30 Viestin aihe: Taljajousi metsälle. |
|
|
sanokaa hyvä taljajousi metsästyskäyttöön (oneidaa haukuttiin ) eikä maailman kallein 1e-1000e sopiva hinta. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jannen87 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.02.2006 20:41 Viestin aihe: |
|
|
niin ja se viel, et miten mittaan vetopituuteni, sehän pitää tietää ku tilaa aseen. vai onko parempi mennä ouluun pediarcheryyn ostaa jousen sieltä...nehän kai mittaa ja neuvoo aika hyvin . |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Simo52 Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Ghost Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.02.2006 21:25 Viestin aihe: |
|
|
jannen87 kirjoitti: | onko parempi mennä ouluun pediarcheryyn ostaa jousen sieltä...nehän kai mittaa ja neuvoo aika hyvin . |
OIKEIN!!!!
Ihan sama mistä sen ostat, mutta mene hyvä ihminen asiantuntevaan liikkeeseen, jossa sinua opastetaan kaikkeen tarpeelliseen ja mitataan kaikki tarvittava verenpainetta ja vitutuskäyrää myöten!
Säästyt aivan takuulla monelta murheelta, joka kantapään kautta hakemalla taatusti tulee eteen! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
bere Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 06.02.2006 23:04 Viestin aihe: |
|
|
Ostin hiljakkoin Oulusta taljajousen. Hyvää palvelua sain ja taljaan (Martin saber)ollut tyytyväinen ainakin vielä |
|
Takaisin alkuun |
|
|
nippon1 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.02.2006 22:51 Viestin aihe: kinkkinen |
|
|
Mulla on ollut jokin vanha taljan räikkä, ja olen ammuskellut vastakaarella. Nyt ajattelin, että ostaisi taljan jolla sitten metsällekkin mielisi. No ongelma on, että siskoni on innostunut ampumaan kanssa. Taljajousi on kuuleman paljon kivempi. Voikohan näitä meidän tarpeita yhdistää, ei olis kuitenkaan niin paljoa rahaa että kahta jousta ostamaan. Vetopituus meillä on kohtuu sama (pitkä tyttö ) mutta miten muuten. Itse olen ampunut vähän reippaalla 50 paunaisella vastakaarella, ja se on passeli. Sisko tyttö on käyttäny sitä vanhaa taljaa ja siinä olis max 40 paunaa, mutta sehän kuiten kevenee aikalailla. Nyt tipsiä?? _________________ Rauhasa hissun kissun |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jannen87 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 09.02.2006 15:07 Viestin aihe: Triton (PSE) |
|
|
Onko kellään kokemuksia tosta pse:n TRITON jousesta ? aattelin semmosta. hinta ois sopiva jäis rahaa lisävarusteisiinki (pediarcheryltä) |
|
Takaisin alkuun |
|
|
riistarosvo Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 09.02.2006 20:10 Viestin aihe: |
|
|
Se on suurin piirtein samanlainen jousi , kuin tuo typhoon joka mulla on paitsi epäkeskot on erilaiset, ihan hyvä se on tossa on ns. vetopituusspesifekti eli moduulilla säädetään vetopituutta en tiä kiunka tritonis menee ja en tiä onko niitä sielä varastos mun jousi tuli amerikasta muutaman viikon viiveellä.Kyllä se soiva peli on. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jannen87 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 09.02.2006 23:01 Viestin aihe: |
|
|
Kiitos riistarosvo. Menen huhtikuussa pediarcheryyn tinkaan jomman kumman |
|
Takaisin alkuun |