OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Exploristiin Mapsend s&d finland - miten?

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Rastinsahi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Elo 2005
Viestejä: 7252
Paikkakunta: Lapin lääni

LähetäLähetetty: 30.08.2005 07:39    Viestin aihe: Exploristiin Mapsend s&d finland - miten? Vastaa lainaamalla viestiä

Millä ilveellä Exploristiin saisi sisälle ja jopa toimimaan Mapsend streets and destination finlandin? Kokeilimme siirtää sen kuten Meridianissa SD kortille. Ei leipää. Vai onko nyt niin, ettei siihen perkuleeseen saa M&S df karttoja edes asennettua?
_________________
Tapion viljan puimakone
http://www.tajukankaan.com
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
eij
Kanta-asiakas


Liittynyt: 14 Hei 2004
Viestejä: 354

LähetäLähetetty: 30.08.2005 12:57    Viestin aihe: streets&destinations Vastaa lainaamalla viestiä

mulla explorist 500.

eka hankaluus oli saada ko data menee gepsuun.syy oli se ku mulla XP käyttöjärjestelmä tietsikassa ja siihen oon ladannu service pack 2.se tekee sen,että hävittää sopivat ajurit ja jotta homman saa skulaa,niin pitää mennä magellanin sivuille.

http://www.magellangps.com/en/support/software.asp

sivun alareunasta saa ladattua menetetyt ajurit.

Tällä systeemillä mä sain datan ladattua.

sit jos sul muu vika,niin kai oot lukenu ohjekirjan tarkkaan,kuinka tietsikast ladataan
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Rastinsahi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Elo 2005
Viestejä: 7252
Paikkakunta: Lapin lääni

LähetäLähetetty: 30.08.2005 18:07    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Data ei ole menossa koneen muistiin vaan SD-kortille. Lienekö sitten, että kartat pitää ladata koneen muistiin.

En ole lukenut manuaalia kun kone ei ole minun. Mutta pitääpä lukea.
_________________
Tapion viljan puimakone
http://www.tajukankaan.com
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
eij
Kanta-asiakas


Liittynyt: 14 Hei 2004
Viestejä: 354

LähetäLähetetty: 31.08.2005 12:02    Viestin aihe: data Vastaa lainaamalla viestiä

joo sori tarkotinkin,että koneen sd kortille.koneen muisti ei riitä,se on muistini mukaan n.8 megaa ja mapsend vie tilaa noin 43 megaa.

eli jos en väärin muista,niin datan siirron tein seuraavasti.välikaapeli kii gepsistä tiezikkaan ja sit virta gepsuun.sit paina menu,sit valitse lisätoiminnot,sit valitse tietoliikenne,sit valitse tidonsiirto,sit valitse sd-kortti

tällai mä muistaakseni sain homman futaa ja vasta sen jälkeen,kun olin ladannu ajurit magellanin kotisivult
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Rastinsahi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Elo 2005
Viestejä: 7252
Paikkakunta: Lapin lääni

LähetäLähetetty: 31.08.2005 12:36    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Oukei, kiitos tiedoista!
_________________
Tapion viljan puimakone
http://www.tajukankaan.com
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
-= JH =-
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Syy 2005
Viestejä: 180
Paikkakunta: E-Karjala

LähetäLähetetty: 24.03.2006 22:50    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Nostetaanpa tämä GPS keskustelu ylös. Hiljattain tuli hankittua Magellanin explorist 600 ja millään ei onnistu tuo "käyttöohjeen" omaksuminen. Oliskohan jollain aikaa/kykyä tehdä kunnolliset ohjeet, miten Mapsend S&D suomi asennetaan kapulaan. Kannattaako Ko. kartta pistää sisään yhtenä isona filenä vai siirtää useita vyöhykkeitä?. Mitenkä tapahtuu tiedonsiirto (kapulan asetukset vs. softan)? Kannattaako Topon hankkiminen ( tossa S&D:ssä ei ilmeisesti ole edes taloja merkattu vai onko?).
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
-= JH =-
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Syy 2005
Viestejä: 180
Paikkakunta: E-Karjala

LähetäLähetetty: 25.03.2006 11:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Onko tohon Explorist sarjaan (600) tupakansytyttimestä virtaa ottavaa/lataavaa johtoa olemassa?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Rastinsahi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Elo 2005
Viestejä: 7252
Paikkakunta: Lapin lääni

LähetäLähetetty: 25.03.2006 11:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Käyttöohjeessa on erikseen mainittu S&D kartan lataaminen ja kyllä se multa onnsitui helposti kun vain sain käyttöohjeen käsiini ja sen sieltä luin. Tutkipa tarkemmin se manuaali ja etsi sieltä se kohta, jossa puhutaan nimenomaan S&D kartan lataamisesta.
_________________
Tapion viljan puimakone
http://www.tajukankaan.com
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com