Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
mikkous Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 01.08.2006 20:24 Viestin aihe: peltor alert |
|
|
nonniin, kysyisin sitä että soveltuuko nuo metsästykseen?Kun mun faijalla on tollasseet ja en ite viitsisi vielä ostaa omia peltoreita.Ja haittaako lähinnä kyyhkyjahdissa vaikka ne on punaset...onks kyyhkyt värisokeita vai näkeekö ne värejäkin ? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
LePre
|
Lähetetty: 01.08.2006 20:49 Viestin aihe: |
|
|
Maalaa peeeeelttooorit camo advantage max4 ja vejät päähän, eli voi käyttää jos et halua kuulla lintuja |
|
Takaisin alkuun |
|
|
mikkous Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 01.08.2006 21:08 Viestin aihe: |
|
|
noi on kuulevatkuulosuojaimet...vai vihjaatko tolla lauseella jotain ? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
veikka Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 01.08.2006 23:29 Viestin aihe: |
|
|
Kokeile pois,tuskin tuo on se asia minkä kyyhkynen ensimmäisenä näkee. Ja edellinen varmaan tarkotti että jos olisi "normaalit" kuulosuojaimet niin sitten ei kuulisi siipien ääntä.Mutta noistahan pystyy säätämään sen mitä haluaa kuulla,eikö? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
m.etästäjä Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.08.2006 14:50 Viestin aihe: |
|
|
älyttömän hyvät tommoset kuulevatkuulosuojaimet. KOkeilin raksalla nii ne voimistaa heikot- ja vastaavasti vaimentaa kovat äänet. Eipä se punainen niin kauheesti haittaa kun sitä ei mitenkään hirveesti ole. Ja niin linnut ei ole värisokeita, mutta uskotaan että ne näkee värit kuitenkin eritavalla kun ihminen. _________________ kukaan ei ole täydellinen, ja minä olen täydellinen esimerkki siitä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Parooni Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.08.2006 10:46 Viestin aihe: |
|
|
Toimivat siinä missä muutkin jahdissa, ja voi kuunnella taustalla vielä radiotakin hiljalleen.
Mutta älä kauhiasti ala hytkymään kun tulee kesän biisi Mikä kesä, jotta sen ne huomaavat jos rokkaat samalla
Lisänä voit liittää niihin radiopuhelimenkin, jos on tarve. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|