Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
ojh Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.07.2006 00:26 Viestin aihe: kelpaako aseeni SAHS:n kilpailuun? |
|
|
Pahoittelen hieman osion alueesta sivuun menevää aihetta, mutta ajattelin että täällä käyvät osaavat ehkä parhaiten vastata.
Syyskuussa on taas SASH:n kilpailut Kalvolassa. Olen ollut siellä kerran katsomassa, ja nyt tekisi mieli ampumaan, sotilaskiväärin 100m kisaa. Säännöissä sanotaan että aseen pitää olla valmistettu ennen vuotta 1945. Minulla on varikolta ostettu m/39, jonka patruunapesän päällä on vuosiluku 1942. Kuitenkin ase on aivan ilmeisesti koottu myöhemmin, koska se on lähes uuden kuntoinen. Todellisesta "valmistumisvuodesta" minulla ei ole mitään käsitystä. Voiko tällaisella aseella osallistua kilpailuun? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
reka65 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.07.2006 10:29 Viestin aihe: |
|
|
Älä huolestu,aseesi kelpaa varmasti kisaan. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Trapper Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 09.07.2006 23:46 Viestin aihe: |
|
|
Voi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
ojh Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.09.2006 00:33 Viestin aihe: |
|
|
Jep, Kalvolassa oltiin, kilpaa ammuttiin m/39:lla ja Nagantilla, katseltiin muiden ampumista ja historiallisia pukuja, juteltiin monen mukavan ihmisen kanssa, ja tutkittiin mielenkiintoisia aseita joita omistajat ystävällisesti esittelivät. Kerrassaan upea päivä. No omat tulokset nyt eivät olleet kummoisia, mutta kuka niistä välittää. Ensi vuonna ehdottomasti uudestaan! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jore Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 11.09.2006 13:07 Viestin aihe: |
|
|
Moro, katsopa huviksesi lukonkehyksen takaruuvin vuosileimaa. Siitä näet raudan "todellisen" iän ja valmistajan.
Izhevsk 1937
T. Jore |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|