Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
j3pp3 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 31.07.2006 16:52 Viestin aihe: lintulunssa gallup |
|
|
aijotko jättää lintujahdit väliin lintuinfluenssan vuoksi? vai millaisia mietteitä tästä kiistellystä aiheesta? oletko tavallista hygieenisempi linnustamassa? välitätkö ollenkaan? itse olen tavallista hygieenisempi jahdilla |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Repesorsa ***
|
Lähetetty: 31.07.2006 16:59 Viestin aihe: |
|
|
Kerro nyt ihmeessä meille, että minkä lintuinfluenssan? _________________ I'm back! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Leijona Valametti Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 31.07.2006 18:56 Viestin aihe: |
|
|
Täytyyhän se yrittää olla hieman hygieenisempi niitten lintujen kanssa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Greylag Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 31.07.2006 19:03 Viestin aihe: |
|
|
Ei oo meiän perällä kuolleita lintuja näkyny ja lennossa nuo on vielä pysyny. Tuntuu et terveempiä nuo on ku aikasempina vuosina. Kai se pitää ainakin ne täkät paistaa et ei nyt tänä vuonna raakana vetele
Anoppi tosa kyseli et kai sää ne elukat suolistat hanskat käes..meinasin vaan et emmä mikään lääkäri oo puhkomasa peräpukamia siltä.
Eli kyl jatkan ihan vanhaan malliin. Tietenkin jos näkyy jotain epämäärästä, kuten kuolleita sorsia usiampia..siis joissa ei oo haulen reikiä.. niin en mee koskeen. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Mcgrady Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 31.07.2006 20:00 Viestin aihe: |
|
|
Tää lintuinfluenssa on mun mielestä turhaa hömpötystä.Tästä tarvi mitää suurempaa numeroa tehä senkun antaa palaa vain! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
j3pp3 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 31.07.2006 20:05 Viestin aihe: |
|
|
Mcgrady kirjoitti: | Tää lintuinfluenssa on mun mielestä turhaa hömpötystä.Tästä tarvi mitää suurempaa numeroa tehä senkun antaa palaa vain! | niin onhan se kyllä mutta puhtaus on puoli ruokaa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jersu Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 31.07.2006 20:40 Viestin aihe: |
|
|
tää lunssa on sitä samaa selitystä mikä oli sen jonku ristuksen sorkkataurin kans |
|
Takaisin alkuun |
|
|
MtJ Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 31.07.2006 21:51 Viestin aihe: |
|
|
Ei se lintuinfluenssa tai hullun lehmän tauti siitä tirskumisesta vähene. Siinä on vaan yksi pointti. Silloin kun iltalehteä ja mtv3:sta ei enää kiinnosta tautiuutiset (kun nyt on hyviä sotauutisiakin roppakaupalla palstalle), niin ihmiset alkaa käyttäytyä kuin näitä tauteja ei olisi olemassakaan.
Mutta eihän ne mihinkään häviä. Riskit pitää vaan suhteuttaa siihen, mikä on todennäköisyys saada näitä tappavia tauteja. Nuoria miehiä kun olette, olisin huomattavasti huolestuneempi HIV:in leviämisestä kuin lintupöpöistä. Koska eihän noin raavaat uroot käytä kondomia, ei sellaista tautia kuin AIDS ole olemasskaan, ainakaan meillä. _________________ Jos parturi ajaa parran vain niiltä, jotka eivät itse aja partaansa, ajaako hän silloin oman partansa? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
PieniMiesK98M02 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 01.08.2006 14:29 Viestin aihe: |
|
|
Hygieenisempi riistalintujen käsittelyssä siihen ne minun toimet jää. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Apple ***
Liittynyt: 25 Tou 2005 Viestejä: 1236 Paikkakunta: Lapland, home of the lap dance.
|
Lähetetty: 01.08.2006 15:25 Viestin aihe: |
|
|
Hygieenisempi linnun puhdistus oli ilmeisesti monelle outo käsite ennen lintuinfluenssa buumia?
Kertokaa nyt ihmeessä miten te meinaatte tehdä siitä linnun putsaamisesta hygieenisempaa? Käytätte kumihanskoja? Missä te säilytätte niitä kumihanskoja? Taskun pohjalla? _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Perdiz Kanta-asiakas
Liittynyt: 07 Maa 2004 Viestejä: 884 Paikkakunta: Mehtän puolella
|
Lähetetty: 01.08.2006 15:37 Viestin aihe: |
|
|
monihan sitä keväällä ilmoitti jättävänsä jahdin väliin |
|
Takaisin alkuun |
|
|
m.etästäjä Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 01.08.2006 15:41 Viestin aihe: |
|
|
no eipä tuo ainakaan mun osalta jää väliin kun kuulin että yhessä sorsassa ei ihminen edes voi saada tappavaa määrää sitä tautia aiheuttavaa bakteeria ja eikä sitä lihaa pidä raakana mennä maistelemaan vaikka ei tiedossa oliskaan mitään influenssaa _________________ kukaan ei ole täydellinen, ja minä olen täydellinen esimerkki siitä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jusse Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 01.08.2006 16:07 Viestin aihe: |
|
|
Kyllä ne pihvit vaan jää edelleenkin mediumiksi..
Nimittäin tauti ei tartu lihasta, vaan höyhenistä lähtevästä hilseestä. Liha on sairaallakin linnulla vielä syömäkelpoista.
Ja niinkun edellä tulikin, ei yhden linnun kaikki kantamat virukset riitä ihmisen kukistamiseen, eli vaikka kuinka nuuhkisit kuollutta sorsaa, et saa tavan flunssaa kummempia oireita.
Rauhoittukaa jo hyvät ihmiset! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|