Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
tonppa79
Liittynyt: 27 Hei 2006 Viestejä: 3
|
Lähetetty: 27.07.2006 21:49 Viestin aihe: sako vixen 222 |
|
|
voi !&%¤#"! ku sitä on kädetön....
eli mulla on tommoinen pyssy.
lähdin radalle ampumaan...
yx laukaus sitten ei mitään
latasin uudelleen ja sama tulos
iskuri ei lyönyt... missä vika.nooh terävä poikana purin iskurin ja lukon erilleen...niin !&%¤#"! en saa sitä enään paikalleen...ei uskalla vääntää missään penkissä sitä paikalleen ja käsin ei kertakaikkiaan jaksa....
onko tähän jotain konstia........
kiitos asiallisista kommenteista ja neuvoista..... _________________ ruma on luja, mutta ei sen noin luja tarvi olla... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
heikkip Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 31 Tam 2005 Viestejä: 101
|
Lähetetty: 28.07.2006 01:17 Viestin aihe: Manuaali |
|
|
Voi teitä %&/&¤%¤# pojan mulikoita!!!
Kokoaminen on käänteinen toimenpide purkamiselle. Ja käyttöohjeitten lukeminen on homojen hommaa, eikö? Onneksi tietokone ja netti on keksitty.
Katsohan Sakon nettisivuilta kohdasta "hunting rifles", klikkaa sitten avautuvan sivun oikeasta yläkulmasta kohta manuals. Löytyy myös manuska Vixenille, Lontooksi ja Härmäksi.
Tarkista ekana, että iskuripiikin etupää ei ole vääntynyt tai kärsinyt muita vaurioita.
Ja nyt vielä lyhyesti, malli L461:
Lukko on ilmeisesti kahtena kappaleena. HUOM:!!! jos varmistin lukon oikealla sivulla on etuasennossa jousi ei ole viretilassa eli kokoon puristuneena. Jousen kokoon puristaminen vaatii voimaa, mutta ei aivan valtavasti.
Iskuriosan rungon takapäässä, vasemmalla sivulla on kiilamainen kynsi, joka lukitsee kierrettäessä iskuripaketin lukon rungon peräpäässä olevan olakkeen taakse.
Lukon putkimaisen runko-osan sivulla on metallilista, joka pyörii rungon ympäri. Listan etupäässä on reikä, samoin lukon rungossa. Reiät kierretään tässä vaiheessa kohdalleen, jolloin lista EI voi olla tiellä iskuria asennettaessa.
1. Istutaan tukevasti jakkaralle.
2. Lista lukkorungon sivusta kohdalleen kuten edellä kerroin
3. Lukko otetaan vasempaan käteen siten että peukalon kärki painaa latauskampea. Jos istut jakkaralla ja ote on oikea, niin kammen nuppi osoittaa nyt napaasi.
4. Iskuri työnnetään lukon sisälle oikealla kädellä, yllämainittu kiila sijoittuu kammen tyvipään viereen.
5. Mikäli varmistin oli edessä, eli iskurijousi "pitkänä", oikean käden peukalolla painetaan aikamiehen otteella lukon iskurikappaleen takapään ulommaista osaa, jolloin jousi painuu kasaan.
6. Kun ulommainen osa vastaa lukon kampeen, sitä pyöräytetään myötäpäivään n 120 astetta.
7. Lukkorungon sivussa oleva lista pyöräytetään lukon takaapäin katsottuna oikean sulkuolakkeen kohdalle.
8. Lukko on kasattuna vireessä!!!!!!!!!!!!!!! valmiina työnnettäväksi aseeseen.
Onnea matkaan, kyllä se siitä, jos ei onnistu, niin kysele lisää |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tonppa79
Liittynyt: 27 Hei 2006 Viestejä: 3
|
Lähetetty: 28.07.2006 16:00 Viestin aihe: noniin |
|
|
kyllä se siittä lähtee kun aikansa potkii....
se olikin helpompi homma kuin osasin kuvitella tietää vain mitä tekee..........noh nysse toimii ei kun radalla testaan.....kiitos neuvosta........ _________________ ruma on luja, mutta ei sen noin luja tarvi olla... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
woof Kanta-asiakas
Liittynyt: 20 Mar 2005 Viestejä: 158 Paikkakunta: PoPo
|
Lähetetty: 09.08.2006 00:56 Viestin aihe: |
|
|
Olisimpa eilen säästäny vajaan tunnin jos olisin tämän lukenu. Ajattelin vaan että en minä sitä käsipelillä rikkikään saa, ja lopulta sain - kasattua ehjänä! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|