Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Antti&Sesse Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 13.08.2006 01:44 Viestin aihe: Pirkanmaalla Riistan pyyntiin |
|
|
Morjens.
Jos sulla on tiedossa seuraa tahi muuten vaan aluetta jossa tuo metästys olis mahollista niin otappa meikään yhteyttä.
Kiinnostusta on sorsista hirviin, mut ongelmana on se et olen muuttanu vasta pohjosesta tänne ja ongelmana on se et pitäs jotain pyyntipaikkoja löytää. Ajankohta ei välttämättä ole tämä syksy vaan mahdollisesti ensi syksy käy myös.
Mulla kiinostas myös tuo pienpetojen pyynti josta ei kyllä ole aikaisempaa kokemusta mut jos joku haluaa mulle senki opettaa niin ei muuta ko yhteyttä vaan niin mielenkiintoa kyllä löytyy.
Nyt olis halusessa tosiaan ens syksylle jonkinlaisia pyyntimaita ettei tuo koira menis ihan hukkaan täällä etelässä kerta sen oon toimivaksi todennu.
Kiitollisena viestejä ootellessa
Antti&Sesse _________________ Jos sitä joskus jotain sais. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
J & R Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 13.08.2006 15:44 Viestin aihe: |
|
|
Vähän sama vika rahikaisella... Etsinnässä ois metsästysalueet. Mutta eipä kateellinen metsämies omia hyviä passipaikkojaan ilmoita.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jussio Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 15.08.2006 11:18 Viestin aihe: |
|
|
Villi Pohjola myypi Kuruun lupija samoin Parkanoon. Seuroihin on ilmeisen kova tunku. Eräskin kolleega on soitellut varmaan puolet Pirkanmaan seuroista. Vinkkinä sellainen, että muuta pois kaupungista niin heti pääset seuraan. Tampereen ympäristössä on paljon maaseutukuntia, joissa pääsee seuraan kunhan asuu kunnassa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
PT82 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 15.08.2006 11:57 Viestin aihe: |
|
|
Jussio kirjoitti: | Villi Pohjola myypi Kuruun lupija samoin Parkanoon. Seuroihin on ilmeisen kova tunku. Eräskin kolleega on soitellut varmaan puolet Pirkanmaan seuroista. Vinkkinä sellainen, että muuta pois kaupungista niin heti pääset seuraan. Tampereen ympäristössä on paljon maaseutukuntia, joissa pääsee seuraan kunhan asuu kunnassa. |
En ihan oo samaa mieltä tosta, että muutat kaupungista pois, ni pääset samantien seuraan! Oon kahessakin seurassa Pirkanmaalla ja kovin on nihkeetä seuroihin pääsy! Tarvii vuokrata maita kymmeniä hehtaareja, olla jonkun sukulainen ja silti vuokrata niitä maita, ei se kumminkaan ihan niin helppoo aina oo. Riippuu tietysti myös aina seurasta! _________________ Tuolta se tuli, ja tuonne se meni. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|