Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
jahtijahti Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 31.01.2007 22:33 Viestin aihe: BUSTED: Jahtijakt! |
|
|
Kokeilpaaka joskus tiirata ukkometsoa 242 metriin 6X SUURENNOKSELLA, ja sanokaa minulle jos näette metson kuvassa yhtä hyvin! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
vieras2 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 31.01.2007 23:01 Viestin aihe: |
|
|
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
korvenkoluaja Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 01.02.2007 00:18 Viestin aihe: |
|
|
Ostitko etäisyysmittarin?
Saitko rahasi takaisin?
Koitko tulleesi huijatuksi?
Tiedätkö millainen on huijarin taivas?
Korttiringissä miehet pelaavat sököä, viinipullot pöydällä ja alastomat naiset istuvat hajareisin sylissä.
Mikä tekee siitä helvetin eikä taivaan?
Korteissa ei ole silmiä.
Viinipuolloissa on reikä pohjassa, naisissa ei.
Mitä tulee tuohon virtuaalikommenttiin;
niin Suomessa on kaksi tilastoa mitkä pitävät paikkansa.
Kuolleisuus on 100 %.
95% miehistä vetää käteen ja 5% valehtelee.
Luoja varjelkoon minua kuulumasta siihen 5%:iin.
Edellä olevat kommentit ovat turhautumisen seurausta.
Täällä pitäisi olla palsta, joka soveltuisi näillekin. _________________ korvenkoluaja ja ylpeä siitä |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Ultima Thule Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 01.02.2007 15:44 Viestin aihe: |
|
|
"Kuvan auto erikoisvarustein."
Mitä järkeä tässä topicissa on? Mainokset on mainoksia. _________________ Pyydystä&Paista! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jahtijahti Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 01.02.2007 19:31 Viestin aihe: |
|
|
tuota en ostanut, mutta rupesin hihittämään kun tämän näin. Ja yhdessä kuvassa on hirvi lähempänä, ja se näkyy kokonaan kuvassa "passelin" kokoisena
Ostakaa, ostakaa. Hyvin näkyy metso 250 metriin tällä 6x zoomilla!
voivoi |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Hirvikoiramies Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 01.02.2007 21:14 Viestin aihe: |
|
|
jahtijahti kirjoitti: | tuota en ostanut, mutta rupesin hihittämään kun tämän näin. Ja yhdessä kuvassa on hirvi lähempänä, ja se näkyy kokonaan kuvassa "passelin" kokoisena
Ostakaa, ostakaa. Hyvin näkyy metso 250 metriin tällä 6x zoomilla!
voivoi |
Ikävä puoli on se että tietämättömät menee halpaan ja ostaa tuollaisten mainosten mukaan tuotteita.
Onhan tuo erätukun internetsivu oikea huumoripläjäys
Tässäkin päivän vitsi:
Aseteknikko, aseseppä Nimi Muutettu
”Ehdottomasti yksi kärkipään tähtäinkiikareista!”
”Olen aseseppänä toimiessani ollut tekemisissä erilaisten aseiden ja tähtäinten kanssa jo 30 vuotta. Tänä aikana olen asentanut ja koeampunut tuhansia tähtäinkiikareita metsästäjien ja kilpa-ampujien aseisiin.
Parhaan laatukiikarin ominaisuuksina pidän valovoimaisuutta, optiikan tarkkuutta ja laatua sekä tähtäimen näkökentän laajuutta. Myös kiikarin rungon tukeva rakenne on tärkeää, jotta tähtäimen kohdistus säilyy kovassakin käytössä.
Kuluneiden vuosien aikana olen ampunut kaikilla johtavilla tähtäinmerkeillä ja testannut nyt myös uuden JahtiJakt PRO -tähtäinkiikarin. Asiantuntemukseni ja kokemukseni perusteella voin sanoa sen täyttävän kaikki huippukiikareilta vaadittavat ominaisuudet. Se on ehdottomasti yksi kärkipään kiikareista, mutta hinta on vain murto-osa muihin vastaaviin kiikareihin verrattuna.”
Uskoo ken tahtoo _________________ Terroristien kanssa EI neuvotella!!
Viestieni sisältö on vain tämän foorumin käyttöön. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
kirpa Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.02.2007 09:10 Viestin aihe: |
|
|
Mutta nämä jahti jakt kiikarit ottavat paikkansa suuressa jahtijakt perheessä. Ainakin näkemäni jahti-kiikarit imevät kosteuden sisäänsä ja pitävät sen siellä. Eikö kaikkien jahti jakt tuotteiden kuulu toimia juuri näin?? _________________ Miksi tyytyä 6-packiin kun mäyriskin on olemassa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
LapuaMagnum Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 05.02.2007 04:37 Viestin aihe: |
|
|
Erällenetin lukijoista suuuurin osa tietää erätukun kusetus meiningin, mutta kuka haluaa vaikuttaa siihen, että yhä useampi suomalainen metsästäjä ei joutuis kusetetuksi?? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Hirvikoiramies Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.02.2007 13:13 Viestin aihe: |
|
|
LapuaMagnum kirjoitti: | Erällenetin lukijoista suuuurin osa tietää erätukun kusetus meiningin, mutta kuka haluaa vaikuttaa siihen, että yhä useampi suomalainen metsästäjä ei joutuis kusetetuksi?? |
Minä ainakin olen tähtäimien osalta varoitellut kaikkia tuntemiani metsästyskavereitani.
On aivan sama vaikka pukeutuu jätesäkkiin mutta aseisiin liittyvissä on muidenkin turvallisuus ja viihtyvyys kiinni.
Se vain saattuu olemaan niin että suomalainen ei usko ennenkuin itse kokeilee. _________________ Terroristien kanssa EI neuvotella!!
Viestieni sisältö on vain tämän foorumin käyttöön. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
juhaka Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.02.2007 13:16 Viestin aihe: |
|
|
Hirvikoiramies kirjoitti: |
Tässäkin päivän vitsi:
Aseteknikko, aseseppä Nimi Muutettu
”Ehdottomasti yksi kärkipään tähtäinkiikareista!”
”Olen aseseppänä toimiessani ollut tekemisissä erilaisten aseiden ja tähtäinten kanssa jo 30 vuotta. Tänä aikana olen asentanut ja koeampunut tuhansia tähtäinkiikareita metsästäjien ja kilpa-ampujien aseisiin.
Parhaan laatukiikarin ominaisuuksina pidän valovoimaisuutta, optiikan tarkkuutta ja laatua sekä tähtäimen näkökentän laajuutta. Myös kiikarin rungon tukeva rakenne on tärkeää, jotta tähtäimen kohdistus säilyy kovassakin käytössä.
Kuluneiden vuosien aikana olen ampunut kaikilla johtavilla tähtäinmerkeillä ja testannut nyt myös uuden JahtiJakt PRO -tähtäinkiikarin. Asiantuntemukseni ja kokemukseni perusteella voin sanoa sen täyttävän kaikki huippukiikareilta vaadittavat ominaisuudet. Se on ehdottomasti yksi kärkipään kiikareista, mutta hinta on vain murto-osa muihin vastaaviin kiikareihin verrattuna.”
|
En ainakaan minä enää veisi mitään kampettani tuollaisen valehtelijan
käsiin laitettavaksi. Paljonkohan perätukku on joutunut maksamaan
että tämä seppä myi nahkansa ja maineensa? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
perisofeus Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.02.2007 14:12 Viestin aihe: |
|
|
...
Viimeinen muokkaaja, perisofeus pvm 25.04.2008 21:26, muokattu 1 kertaa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
sako_92 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.02.2007 15:12 Viestin aihe: |
|
|
työkaverin naapuri oli käyny itse ostamassa paikan päältä jahtijaktista erä asun ja ilmoittanut kokonsa mikä on n.160cm.
oli luottanut myyjään ja kotona (pohjoisessa) oli aukaissut ja kokeillu pukua... hihat roikkunu maassa ja vaimokin olisi mahtunut housuihin yhtäaikaa.
kaverilla oli taas saumat ulkopuolella ja kankaat väärinpäin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
deadline Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 06.02.2007 00:08 Viestin aihe: |
|
|
Hihi... Tuo viimenen kirvoitti kyllä naurut! _________________ "Hän oli mahtava metsämies Herran edessä" |
|
Takaisin alkuun |
|
|
akikii Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 06.02.2007 12:24 Viestin aihe: |
|
|
Sako92: Jospa se ole Erätukun uusi "vaimonkanssapassiin ja lämpimästi" puku... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Dreeke Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 07.02.2007 23:15 Viestin aihe: |
|
|
Joo, sama homma ton puvun kans.. 3 vuotta sitten ostin puvun, taskut oli ommeltu kiinni ja napit lenteli heti ensi reissulla puskissa. Jotenki tuolla erätukussa oli tietoa et näin vois käydä, yhtäkkiä sieltä tuli puolenvuoden päästä pussillinen nappeja ja niitä vetoketjunpäitä ja ihan v... hieno huivi..
Ja ne kiikarit, naapurin poika osti 308:iin ja kohdistukses tippui ristikko! Takuuna tuli takaisi ja nyt on piekkarin päällä korkeintaan räkättipyssynä.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|