Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Kettu topi Kanta-asiakas
Liittynyt: 10 Mar 2005 Viestejä: 254 Paikkakunta: P kymenlaakso/etelä-savo
|
Lähetetty: 29.10.2006 21:00 Viestin aihe: Loukku syötit! Ja niiden säilytys. |
|
|
Eli itselleni ainekin on tullut ongelma loukku syöttien saatavuudesta tähän aikaan vuodesta ja muutenkin koko loukutus kauden ajan!
Itse olen kuitenkin havainnut kalan olevan perus ruokaa, joka käy melkein kaikkiin loukku tyyppeihin ja melkein kaikille elukoille.
Millä te muut olette säilyttäneet kalat? koska itse jos ottaisin koko syksyn loukku kalat pakkaseen, niin täytyisi ostaa muutema arkkupakastin lisää joka tulee kalliiksi Loukkuja kun on melkein pari tusinaa. Verkoilla pyynti ei ole mahdollista. Pilkillä käyn kevät talvella, joka viikonloppu, eli siinä yksi vaihtoehto, mutta mihin laitan kalat säilöön esim. ISO sumppu tai jokin muu viritys.
Siis missä säilytätte "tuoreet" loukku kalat? Ja onko apua mistä voisi kysellä kaloja jos ei niitä itse saa? _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
nalli Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 29.10.2006 23:30 Viestin aihe: |
|
|
ookko ajtellu katiskan pitoo läpi talven.. made koukkuja yms.
sydän talvella saa pilkkikisoista aikas hyvin jäämä kaloja ite saanu parhaillaan sata kiloo pikku ahventa.. ja nehän säilyy lumikinokses tohon tarkoitukseen aikas hyvin |
|
Takaisin alkuun |
|
|
riistamies Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 30.10.2006 15:16 Viestin aihe: |
|
|
ihan vaan folioon kääriny kalakauppiaalta saadut lohen perkeet ja ne on hyvin kelvanneet _________________ LANBER 12/70 TYKITTÄÄ !!!! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|