Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
leijonalight Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 16.03.2008 11:59 Viestin aihe: Halti Jaeger metsästysjalkineet. |
|
|
Ostin kyseiset kengät intersportista ku oli niin hyvässä alennuksessa.
Normaalihinta 219€, maksoin ite 39€......
Ei tarvinu kauan miettiä ostaako vai ei
Elikkäs onko kellään samanlaisia?
Minkälaisia kokemuksia, tekeekö niillä mitään?
Kiitos!! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Elijas Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 16.03.2008 14:09 Viestin aihe: |
|
|
Ostin itse samanlaiset pari vuotta sitten. Ensimmäisellä käyttö kerralla viikon reissulla kengät rupesi vuotamaan. Lähetin kengät Haltille, josta uudet tilalle. Heti seuraavalle reissulle mukaan ja sama homma eli kengät laski vettä sisään sen jalkaterää kiertevän kumi vahvikkeen kohdalta. Kengät haltille ja rahat takaisin. Ostin Meindelit eikä ole ollut samaa ongelmaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
akikii Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 17.03.2008 13:24 Viestin aihe: |
|
|
Jeps, kaksi paria kävi käytössä. Molemmat kesti työkäytössä maastossa kolme kuukautta ja sen jälkeen vettä kengässä samasta kohdasta kuin edelliselläkin. Kolmatta paria ei enää tullut. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Woge Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 21.03.2008 17:36 Viestin aihe: |
|
|
Mulla on ollut kolme syksyä jahdissa tollaiset jaegerit. Viime vuonna hirvipassissa seisoin suolla nilkkoja myöten vedessä n. vartin verrran ja kahlasin passipaikalle ja takasin samanmoisessa veessä. Totesin vain että sukat ei kastunut. Kenkiä on käytetty paljon ja olen ne säännöllisesti yrittänyt muistaa rasvata. Eli mulla on ainakin toimineet loistavasti. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
pikityttö Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 22.03.2008 01:53 Viestin aihe: |
|
|
jos haluaa ihan tosissaan että jalat on kuivat reissun jälkeen niin taikasana on MEINDL. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
heiluri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 22.03.2008 07:37 Viestin aihe: |
|
|
Kyllä se vanahanajan kumisaapas on yhä paras jalakine vesilätäköissä seisoskeluun. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
pikityttö Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 22.03.2008 18:27 Viestin aihe: |
|
|
kumasaappaat on myös hyvät JOS niissä on sisävuori. kumasaappaathan eivät hengitä ja ne kostuvat hiestä jos pitkiä matkoja joutuu kulkemaan..se etu meindeleissä on että ne pitävät kosteuden ulkona ja myös hengittävät.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
igorrock Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 22.03.2008 18:52 Viestin aihe: |
|
|
Jos kumisaappaisiin laittaa hyvän pitkävartisen "teknisen" sukan ja pitää varren suun housun lahkeen päällä, kuljettaa sukka hien ylös jolloin se pääsee haihtumaan. Hommasta on omakohtaista kokemusta joten märät jalat/kumisaappaat -yhdistelmä on mennyttä aikaa . |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|