OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Mitkä säädöt?

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Jousimetsästys
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
akseli
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Hel 2006
Viestejä: 1009
Paikkakunta: kuopio

LähetäLähetetty: 26.11.2006 22:35    Viestin aihe: Mitkä säädöt? Vastaa lainaamalla viestiä

Elikkäs, nyt jos olis kuopion lähellä asiantuntiaa joka voisi hieman kädestä pitäen perehdyttää taljalla ampumisen saloja? Kaikki muukin tieto taito otetaan innolla vastaan. Vähän toista vuotta olen omistanut halppis jousen, pse silver hawkin. Ja meinaa vähän olla osuminen hakusessa. Nyt kun olis maa sulana, niin olisi ihan kiva käydä jänistäkin yrittään, mut kun ei oikein luota.
Elikkäs mielipiteet tuosta taljasta? se on ihan orginaali ilman isompia muutoksia, muovi lärpytin nuoli hyllyllä? ja jonkinmoisilla tähtäimillä. Juttuhan on näin että kyllähän sillä pitäisi kämmenen kokoiselle alalle nuolet saada vielä jostain 25m mutta EI. Elikkäs pitäisi saada ensiksi nuo mystiset säädöt ja kaikki muutkin kohdalleen, ennen kuin uskaltaisi vakavasti lähteä juppea yrittämään.. Nuolina oon käyttäny aliselta tilaamia, hiilikuitu nuolia kun mun mielestä ne on mukavempia ampua kuin alumiiniset, lentääpi suorenmpaan, ehket Confused Laukaisinlaite löytyypi kans jonkin moinen.. Kaikki informaatio käy, kiitos etukäteen..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Jousimetsästys Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com