Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Huba Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.12.2006 21:55 Viestin aihe: liittymisen hinta metsästysseuraan Hämeessä |
|
|
onko mahdollista liittyä metsästysseuraan maksamalla itsensä sisään jos ei itse ole maanomistaja ja jos näin on minkälaisissa hinnoissa liikutaan ja mitä toimenpiteitä homma vaatii |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Hirvikoiramies Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.12.2006 22:46 Viestin aihe: Re: liittymisen hinta metsästysseuraan Hämeessä |
|
|
Huba kirjoitti: | onko mahdollista liittyä metsästysseuraan maksamalla itsensä sisään jos ei itse ole maanomistaja ja jos näin on minkälaisissa hinnoissa liikutaan ja mitä toimenpiteitä homma vaatii |
Ota yhteys haluamaasi seuraan kysy heiltä hinnoista. Jokainen seura päättää itse omista hinnoistaan joten ei edes keskiarvoa voi sanoa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
ile 9.3 Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 21.03.2007 11:38 Viestin aihe: |
|
|
seurojen jäsen ja liitymä maksut voivat olla tähtitietelisiä. Olen kuulut jopa viiden tuhanen eron liitymä maksuista.
Kannataa kysyä Suomen metsästäjä ja kalastaja liitosta kaupunki seuroista
Tampereela on ainakin Tesoman erämiehet niminen seura joka otaa jäseniä heillä on mettä hallituksen kanssa seuralupa systeemi joka takaa jokaiselle seuran jäsenelle mahdollisuuden metsästykseen.
Liitymis ja jäsen maksut ovat muutaman kympin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jahtijahti Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 22.03.2007 13:10 Viestin aihe: |
|
|
Täälläpäin ulkopaikkakuntalaisille liittymismaksu 500e(jos heitä ylipäätänsä otetaan seuraan) ja paikkakuntalaisille 60e. Jäsenmaksut vuodessa kaikille 30e |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|