Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
iniva Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 10.01.2007 17:10 Viestin aihe: Kokemuksia Finnclassic piippujen vaihdosta |
|
|
Olen tässä ostelemassa Finnclassic 512SD haulikko + 12/222 piipuillaolevaa pakettia. TUli niin edullisesti vastaan että jo hieman huolestuttaa mikä siinä on vikana
Sellaisen huomasin että oli hirvittävän hankala tuo piippujen vaihto-operaatio. Oli turhankin nafti sovitus.
Itselläni ei ole kokemuksia tuollaisesta paketista mutta kaikista haulikoista on nuo piiput lähteneet hieman helpommin ja saanut ne mukisematta paikalleenkin.
Osaisiko joku auttaa että onko tämä "tyyppivika" vaiko syy halpuuteen?
Ja yleisestikkin olisi kiva kuulla kokemuksia tuollaisesta asepaketista. Miten on onnistunut kannella molempia piippuja mukana? Vai onko sitten ottanut vain toisen? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jalmar Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.01.2007 21:50 Viestin aihe: |
|
|
Olethan kliksauttanut iskurit vireestä ennen piippujen irrotusta? Jos et, nousevat ejektorit(jos sellaiset) ulos ja piippujen paikalleen laitto on työläs.
Muuten ei ole ollut tuollaisia ongelmia, ase käy mulle hyvin. Raaka-aineisiin ja valmistukseen en ole ihan tyytyväinen, mutta siitä nyt on jo kirjoitettu..
Onko molemmat piippuparit ko yksilön osia tehtaalta asti? Nehän sovitetaan uutena aina tietyn yksilön baskyyliin. Ettei ole toisia piippuja ostettu kaverilta, kun ne just just käy? Eli käykö toinen pari, mutta toinen naftisti?
Minulla siis vain haulipiiput. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|