Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Eerikki Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 16.03.2006 22:42 Viestin aihe: Kaipailen nuolitarvikkeita |
|
|
Minulla on hakusessa sivusto tai kauppa josta saisi nuolitarvikkeet kätevästi ( edullisesti), nokit, adapterit sulat, kärjet ym.
Heitättekö vihjeitä perään mistä vois katsella/kysellä. _________________ Ja kyllä lähtee ! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
musuli Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 17.03.2006 09:47 Viestin aihe: |
|
|
http://www.kolumbus.fi/sherwoodshop/
Tuolta Sherwood shopista olen ostanut Easton Epic nuolia, niin valmiina kuin rungot & tilpehöörit osina sekä sulitustelineen. Hinta ei ollut suomalaisittain paha, mutta helpoksi kaupantekoa en voi väittää. Kaveri vastaa puhelimeen hyvin laiskasti - emailiin ei muistaakseni vastannut lainkaan, tosin mainitsi myöhemmin puhelimessa lukeneensa sen.
http://personal.inet.fi/yritys/jousiammunnanttv/index.html
Tuota Poikolaisen puotia en ole itse käyttänyt, mutta paikallisen jousiseuran konkarit ovat kehuneet tavoitettavuudeltaan/nopeudeltaan sherwoodia etevämmäksi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Rehell Vakituinen kirjoittaja
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Smokey Vakituinen kirjoittaja
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
alias
|
Lähetetty: 05.01.2007 05:00 Viestin aihe: Kärkiä |
|
|
Mistähän saisi niitä Rambon räjähtäviä kärkiä? En löytänyt mistään. Entä jos täytyisi valmistaa itse...Mitähän niissä on TNT, C4, Nitroselluloosaa vai peräti puhdasta nitroa? Sehän ei nallia tarvitse, olisihan se tarpeeksi vahvaakin tiputtamaan helikopterin taivaalta, noista muista ei niin tiedä ja niihin tarvisi rakentaa kärjen päähän nallin. Nitro on tietenkin turhan epävakaata viinessä kannettavaksi ja onhan sitä vaikeata saadakin. Ns muoviräjähdettä osaan kyllä valmistaa itsekin, mutta mistä siihen keksisi nallin? Eli toimiiko netissä yhtään sellaista undergroundshoppia joka myisi tällaisia "leluja"? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Paulisa Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 06.01.2007 17:55 Viestin aihe: |
|
|
WTF |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Juimi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 06.01.2007 18:14 Viestin aihe: |
|
|
Ramboroinaa.com
tuolta löytyy epäsäännöllisin väliajoin valmiita nuolia räjähtävillä kärjillä, tokikin tekemällä itse säästät huomattavia määriä valuuttaa... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
heiluri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 06.01.2007 18:28 Viestin aihe: |
|
|
Mukkanuoli uusitalo nuolitarvikkeet varsin kotuulliset hinnat.
Eipä oo vielä haulikon klikkipaukut räjähtäneet |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jussuli
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Hezzuu Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 08.03.2007 09:16 Viestin aihe: |
|
|
jussuli kirjoitti: | www.aa-metsastys.com
Tuolta löytyy ainaki kaikennäköistä. | '
Tuolta tilatessa kannattaa varmistaa vaikka puhelimella että haluttua tavaraa on hyllyssä.
Itse odottelin tilausta hyvän tovin ja kun soitin liikkeeseen että mikä mättää niin eihän heillä ollut tähän aikaan vuodesta melkein mitään hyllyssä. Pitää yrittää kesemmällä uudestaan. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|