Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
pajupuro Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 10.05.2007 09:40 Viestin aihe: Onko Blaser 700/88 käyttökokemuksia ? |
|
|
Minulle tarjottiin Blaserin rihlakkoa kaliiberissa 7x65R/12/70. Malli on ilmeisesti tuo 700/88.
Itselläni ei ole em. yhdistelmästä kokemusta, joten turvaudun asiantuntevaan raatiin;onko ja jos on, niin minkälaisia kokemuksia? Kannattaako ottaa "riesakseen"?
Oletan aseen olevan hieman vanhempaa tuotantoa ja piippujen välissä olevan listan juotettuna piippuun kiini, joten ei ole vapaastivärähtelevä. Näissä uudemmissa po. lista on tietämäni mukaan jonkinlaista muovinsekaista ainetta, joka elää ja joustaa ja antaa piippujen elellä lämmönvaihteluiden mukaan.
Kokeilin jo haku toimintoa ja löysin muutaman ketjun, jossa oli erittäin mielenkiintoisia keskusteluja Blaserin kolmipiipuista. Tästä vanhemmasta rihlakosta en ketjua löytänyt.
Lähinnä minua kiinnostaa tuo luotipiipun käynti. Tiedän fmj luotien valikoiman ja tarkoitus olisi ladata patruunat itse.
Haulipuolelle luulisi löytyvän käypäisen patruunan jo suoraan kaupastakin. Tarkoitus olisi ammuskella pelkästään lyijyhauleja, eikä korvikkeita. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
perisofeus Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.05.2007 16:59 Viestin aihe: Re: Onko Blaser 700/88 käyttökokemuksia ? |
|
|
...
Viimeinen muokkaaja, perisofeus pvm 26.04.2008 12:15, muokattu 1 kertaa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
pajupuro Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 10.05.2007 18:03 Viestin aihe: |
|
|
Muissa ketjuissa on kehuttu Blaserin kolmipiipun laukasua, joka kuulemma on hyvä ilman herkistintäkin. Mahtaneeko näissä vanhemmissa rihloissa olla samanmoinen laukaisu?
Millä nousulla mahtaa piippu olla?
Viime syksyn ammuskelin vanhalla, mutta lähes käyttämättömällä Tikan rihlakolla, jossa luotina on 222rem. Yllätyin luotipiipun tarkkuudesta.
Tuo Tikka siirtyy pojan olkapäälle ja itselle pitäis saada jonkinmoinen rihla tilalle. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|