Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Titsu Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 07.06.2007 23:11 Viestin aihe: Ilmoitukset netiketin mukaisesti kirpputorille ja... |
|
|
...otsikkoon siis hintapyyntö.
yp |
|
Takaisin alkuun |
|
|
riekkolainen Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.06.2007 23:58 Viestin aihe: |
|
|
En varmasti ostaisi metsästyskoiraksi näyttelylinjaisen jälkeläistä. On niitä metsästyslinjaisistakin pentuja saatavilla. Ainakin jos on aikaa odottaa ja kiirellähän ja hosumalla ei saa kuin...
Lähes kaikki koirat rotuun ja linjaan katsomatta tykkäävät olla metsässä ja osa metsällä. Synnynnäiset taipumukset on varmimmin niillä, joilla vanhemmat ovat metsästyskoiria ( näyttöjä pitää olla )
Minusta nuille myynti-ilmoituksille on oma palstansa.€€€€€€€=???? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Titsu Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 08.06.2007 09:35 Viestin aihe: näytöt |
|
|
Oikein näyttöjä pitää olla,,, mutta ei ne näytöt tarvitse olla "kisailusta",, no jokainen saa olla mieltä mitä tahtoo,, tiedän mihin koirani pystyy ja se riittää minulle ja monelle muulle joka on nähnyt koiran toiminnassa.
Kyllä niistä "metsäverisistäkin" on niin monenmoista sanomista ,, onhan se niin että yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä, vai pitäisikö nyt sanoa että isästä ja toinen pojasta.
Paljonhan on myös kiinni miten osaat koirasi opettaa, minulla se on ollut helppoa koska koiran luontaiset taipumukset ovat olleet jo valmiiksi korvien välissä, vaikka onkin näyttelylinjaisten jälkeläinen, ei pidä olla niin kamalan tiukkapipoinen vaan pitää ottaa haasteita vastaan, ellei epäile ettei pysty tuota kuolutus asiaa itse hoitamaan. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|