Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
haapja Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 08.08.2007 14:23 Viestin aihe: Sorsastus Merikarvialla! |
|
|
Eli jos joku tällä foorumilla tietää missäpäin merikarvian rannikkoa saa sorsastaa ja mistä saa ostaa lupia, niin valaiskaa minua.
Tarkoitus olis lähteä syksymmällä sinne päin koittamaan miltä tuo metästys merellä vaikuttaa! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
haapja Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 09.08.2007 10:54 Viestin aihe: |
|
|
eikö kukaan tosiaan tiedä sen alueen metsästys mahdollisuuksista _________________ kuuluisat viimeiset sanat... Aika jännät rihlat tässä haulikossa! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tomtom
|
Lähetetty: 10.08.2007 00:04 Viestin aihe: |
|
|
Sen verran on tietoa että ouransaaristo jakautuu kahtia kahden metsästysseuran kesken. Veikkaisin että eteläiseen ja pohjoiseen. Itse olen käynyt pohjoisen alueilla metällä. Luvat olen saanut työni puolesta. Varuskunnassa työskentelevä saa lupia vanhasta rannikkoasemasta leirintäalueen vierestä. Tämä on ainakin meillä ollut etuna, en tiedä saako sieltä siviilit lupia. Tietävät ainakin neuvoa.. Hanhia siellä ulkosaaristossa liikkuu mukavasti =) _________________ -Jos jäniksen käpälä tuo onnea, niin mitä tapahtui jänikselle? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Metsnugis Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 11.08.2007 18:08 Viestin aihe: |
|
|
Täällähän on ihan hyvät mahdollisuudet. Merellä alueita on viidellä eri seuralla.
Lähetin yv:tä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tinurien Kirkkoherra Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 24.08.2007 10:22 Viestin aihe: |
|
|
Pärjääkö Merikarvian alueilla ilman venettä?? Kiitollinen olisin nopeesta vastauksesta, ettei mene viikonloppu vatuiksi.
Muutenkin olisi mukava kuulla, vaikka YV:nä, alueesta, linnustosta jne.
Lisätietona, että kahluuhousut ja noutavakoira löytyy.
Kiittäen
Tinuri _________________ ...saadakseni lopettaa. Moron poro! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
psj85 Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 29.08.2007 13:31 Viestin aihe: |
|
|
joo itsekkin kaipaisin tietoa, että onko mahdollista päästä sorsastaa porin lähiseudulle ilman,että mukana seuran jäsen. laittakaa yv.tä jos on mahdollista. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|